דרמה בפתח תקווה. צעיר החשוד ברצח שאירע ככל הנראה בשבוע שעבר באזור חוף, נמלט לפתח תקווה, טיפס על עגורן באתר בנייה ברחוב גיסין ומשם איים להתאבד ולירות לעבר שוטרים.



כוח גדול של שוטרים בפיקוד מפקד התחנה, צוותים לניהול משא ומתן ולוחמי ימ"מ נמצאים כעת במקום שנסגר באופן הרמטי על ידי המשטרה. למקום הועלה מסוק משטרתי שמבצע באמצעות לייזר בדיקה כדי לבחון האם החשוד נמצא במקום.



בשלב זה מנסים לוודא האם אכן נמצא בתוך העגורן החשוד או שמא הספיק להימלט טרם הגיעו השוטרים. מנהלי אתר הבנייה סיפרו: "עבדנו באתר, שמענו שנכנסו לעגורן, התחלתי לצעוק בקשר ואיימתי שאהפוך אותם למטה, הוא ענה לי בעברית עם מבטא רוסי 'אני אזרוק עליך בטון', כעת אני מבין שמדובר בחשוד ברצח".



קרובי משפחתו וחבריו של החשוד נמצאים במקום ולטענתם הוא איננו חשוד בשום עבירה פלילית ועלה לאתר כשהוא שיכור לחלוטין. לדבריהם החשוד עבד כמנופאי באתר בתחילת הבנייה של בניין סמוך, אולם הוא הגיע למקום בשעות הערב המוקדמות כאשר באתר עסקו ביציקת בטון של גג בקומה השמינית.



על העגורן היה מנופאי שעובד במקום שהרים את הדוד עם הבטון למעלה. למטה המתינו עשר משאיות בטון להמשך היציקה והפועלים היו על הגג. בשלב מסויים הם המתינו שיוריד להם את הדוד אל הגג אך המנוף לא הופעל. הם ניסו ליצור עמו קשר אך לא התקבל שום מענה. בחלוף מספר דקות ירד המנופאי כשהוא מבוהל וסיפר לנו כי כשהיה במקום מושבו טיפס מי שעבד במקום בעבר, הצמיד אקדח לראשו ואמר לו לפנות את מקומו. כאן בעצם התחילה הדרמה וזאת אחרי שהמנופאי החשוד ירה יריה אחת באוויר.



קרוב משפחה של החשוד ציין: "תנו לנו לעלות למעלה למנוף ונוריד אותו מהאזניים למטה. משהו פה לא מובן ולא הגיוני. אנחנו חוששים שקרה לו משהו".



במשטרה קיבלו את הפרטים אולם לטענתם אין במקרה זה לקחת סיכון ולכן הזירה נסגרה והתבצעו סריקות מלאות.