ענף השיפוצים בישראל מגלגל מדי שנה 15 מיליארד שקל, 10 מיליארד שקל מתוכם של קבלנים רשומים. בכל שנה משפצות את ביתן 220 אלף משפחות, המשלמות עבור השיפוץ 41.7 אלף שקל בממוצע. בשוק השיפוצים פועלים 12 אלף אדריכלים ומעצבי פנים - כך עולה מנתונים של חברת שיפוצים פלוס.
"שיפוץ הוא אחד המהלכים המורכבים בחיי המשפחה ומחייב לעתים את עזיבת הדירה. לעתים קיים חשש שהקבלן ייעלם באמצע העבודה או שהמחיר שסגרנו בהתחלה יהיה גבוה פי שניים בסוף השיפוץ", אומרים נתנאל אבוטבול ושמול שמחוני, בעלי המיזם.
 
לדבריהם, הענף סובל מחוסר פיקוח ורגולציה. השיפוץ הופך לעתים לסיוט, ואת זה היזמים מנסים למנוע באמצעות האתר, שמחבר בין הלקוחות המשפצים לבין קבלני השיפוצים שנבחרו מראש וסוננו בקפידה על ידי האתר. מתוך אלפי קבלנים המבקשים להצטרף לאתר, רק כ־60 קבלנים נבחרו. האתר מספק אחריות מקצועית ללקוח לקבלנים הפועלים באתר.
 

מפקח מטעם האתר, בעל ניסיון של 25 שנים במקצוע, נפגש אישית עם כל קבלן שמבקש להצטרף לאתר כדי לבדוק את מידת האתיקה והמקצועיות שלו. הלקוחות ששיפצו קובעים את הדירוג של הקבלן ברשימה וכך הוא נבחר. "בשל העובדה שבארץ אין סטנדרטים מחייבים, ונושא השיפוצים פרוץ, אנחנו מעודדים את הלקוחות שלנו לקחת ללא עלות ובלא התחייבות את תעודת האחריות שאנחנו מציעים באתר", אומרים יזמי האתר.