נעצר חייל בעקבות סרטון שהופץ ברשתות החברתיות. מאבטחים עיכבו אדם בקניון בבאר שבע לאחר שהאחרון סירב להזדהות בפניהם. באותו זמן חייל ואדם נוסף החלו להכות אותו, זאת לפי הסרטון שהופץ. למקום ההתרחשות הוקפץ צוות סיור שעיכב לבדיקה את המעורבים, כאשר במקביל התקבל אצלם הסרטון המדובר. החוקרים פתחו בחקירה ובפעולות לאיתור האזרחים המכים. היום (שלישי) נעצר חייל, בחור בשנות ה-20 לחייו תושב באר שבע שקשר עצמו לנושא. הסריקות אחר החשוד השני נמשכות.

מחקירת האירוע עלה כי החשוד שעוכב ע"י אבטחת הקניון כלל לא ביקש להיכנס לקניון, אלא עבר בחנייה, וכי המאבטח שחשד בו ביקש ממנו תעודת זהות. כשסירב, התפתח בין השניים ויכוח. קצין האבטחה שבדק את התנהלות המאבטח מצא שהיא נוגדת את הנהלים, וכי מדובר במאבטח שכלל לא עבר הכשרה ואינו עומד בתנאי הסף. עקב כך נערך אתמול שימוע לקצין הביטחון ולמנכ״ל הקניון ובהמשך תיערך בדיקה נוספת לעניין מערך האבטחה במקום על מנת לוודא שהליקויים תוקנו.

מפקד מרחב נגב תת ניצב אמנון אלקלעי, ציין כי המשטרה רואה בחומרה רבה את העובדה כי ישנם אזרחים הלוקחים את החוק לידיים ומכים אדם חסר אונים שאינו יכול להגן על עצמו. בנוסף אמר כי מיד עם קבלת הסרטון נפתחה חקירה ובוצעו פעולות לאיתור שני המעורבים.