זה קורה בכל כמה חודשים, שהשחקנית מורן אטיאס מבלה באזור המזרח התיכון - ואחרי תקופה בארץ הקודש, מתעופפת בחזרה מעבר לים, כדי לנסות להשתלב בעוד פרויקט מרגש בתעשיית הבידור העולמית. הפעם, אחרי ארבעה שבועות של בילוי בין גדרה לחדרה, השחקנית המדגמנת אמרה "ביוש" ועזבה את ישראל לטובת תקופה של עבודה על ג'וב חדש ומסקרן בניו יורק.
 


ביוש. מורן אטיאס על השטיח האדום (צילום: רפי דלויה, יח"צ)


לפני כחודש, מיס אטיאס הגיעה לישראל יחד עם אחותה שני אטיאס, רגע אחרי שסיימה לצלם את העונה השנייה של הדרמה האמריקנית "הרודן" באירופה. מאז, אטיאס הבוגרת (בכל זאת, 34) והאחות הצעירה ממנה בעשור, הספיקו להפציע כמעט בכל אירוע מתוקשר שהתקיים בביצה המקומית, לדהור בין שטיח אדום כזה לאחר, להשלים פערים עם חברים מקומיים ולבלות עם בני משפחתן וחברים.
 
לא הרבה יודעים, שאטיאס הגדולה ניצלה את הזמן בישראל גם כדי לעבוד על הפרויקט המסתורי שעליו היא שוקדת בשנים האחרונות - דרמה טלוויזיונית בהשראת שני ספרי מחקר. את הדרמה, אטיאס צפויה לכבד בכישרון המשחק שלה בתפקיד אחת הדמויות, אך גם מעוניינת להפיק. לכן, בתקופה הקרובה תפגוש בתפוח הגדול גורמים בתעשיית הטלוויזיה ההוליוודית, בתקווה למכור את הרעיון לחברת הפקה בינלאומית - שתציב אותה כאחת ממפיקות הפרויקט שקרוב ללבה בפועל. כן, זה גם אומר יותר כסף כמובן. יצליח לבליסימה?