האם המשטרה הצרפתית בדרך ללכידת אחד המחבלים המבוקשים מפיגוע הטרור בפריז? העיתון הצרפתי le point פרסם היום (שלישי) סרטון בו נראה לכאורה החדר ששימש את המחבלים לפני המתקפה בפריז, שהוזמן ע"י האיש המבוקש ביותר בצרפת, עבד אל-סלאם (26) באמצעות כרטיס האשראי שלו. 

המחבלים שהו בבית מלון בפרבר לפורטוויל, בחדרים מספר 311 ו-312, ולפי הדיווח הגיעו אליו יומיים לפני ביצוע הרצח ההמוני, שגרם למותם של 129 בני אדם. בסרטון ניתן לראות את החדר כשמיטותיו הפוכות. החדר מלוכלך ומבולגן ויש בו קרטוני פיצה ומזרקים.
המבוקש החשוד עבד אל-סלאם נמלט, והמשטרה הצרפתית עדיין מחפשת אחריו. רק לפני יומיים פרסמה משטרת צרפת הודעה בה קראה לעדים לסייע בחיפוש אחר אל-סלאם, שהינו בעל אזרחות בלגית. בהודעה כינו אותו "מסוכן" ואמרה כי ככל הנראה הוא הצליח לברוח מהזירה.


Exclusivité Le Point.fr - Attentats de Paris... by LePoint  

בהודעה מהמשטרה נכתב: "פנייה לעדים - עבד אל סלאם סלאח, יליד 15 בספטמבר 1989, מבריסל (בלגיה). צור קשר אם יש לכם מידע שיעזור לאתרו. אנא התקשר ל-197 קו חירום. האדם מסוכן ואין ליצור עמו מגע".
מה שהוביל לפרסום תמונתו של החשוד הוא גילוי של רכב מילוט, שהצית את החשד כי לפחות מפגע אחד הצליח לברוח. שר הפנים הצרפתי ברנרד סזנב אמר כי החקירות מצביעות על כך שההתקפות "נערכו בחו"ל, על ידי קבוצת אינדיבידואלים המבוססת בבלגיה". עוד הוא אמר כי הקבוצה שיתפה פעולה עם גורמים בתוך צרפת.
כזכור, שבעה מחבלים, שניים מהם אזרחי בלגיה, מתו במהלך התקיפות ביום שישי. 


טיפול בפצועים בפיגוע בפריז. צילום: רויטרס