ד"ר יריב בן אליעזר, נכדו של ראש הממשלה הראשון דוד בן גוריון, ממשיך לתקוף את הממשלה בגלל האפשרות שראש הממשלה והשרים לא יגיעו לטקס האזכרה הממלכתי של סבו בשדה בוקר שיתקיים מחר (רביעי).



בן אליעזר התראיין היום בתכניתה של לוסי אהריש "שיחת היום" בערוץ 2 ואמר: "לכו תנשקו את המזוזות שלכם ותנשקו לי בתחת... המדינה המחורבנת הזאת... ממשלת חמסנים". בהמשך תקף הנכד של ראש הממשלה הראשון את חבר הפאנל שמעון ריקלין וכינה אותו "טמבל, יא קשקשן ואוויל".



בתגובה להתבטאויותיו אמר בן אליעזר כי הוא מעדיף בעת הזאת להיות "חניך של מירי רגב ולא של חנה בבלי".


 

״לכו תנשקו את המזוזות שלכם... לך תשתטח על קברי צדיקים". נכדו של בן גוריון הצליח בחמש דקות לקלל את הממשלה, המדינה וכל חברי הפאנל עד שלוסי נאלצה להורידו משידור. צפו

Posted by ‎רשת‎ on Tuesday, November 17, 2015

כזכור, המחלוקת סביב אי הגעתו של ראש הממשלה והשרים לטקס נובעת מכך שבאותו יום יתקיימו ההצבעות בכנסת על תקציב המדינה ובין הקואליציה לאופוזיציה יש ויכוח לגבי סדר היום. גורמים בקואליציה אמרו כי האופוזיציה הסכימה לקיים ביום רביעי הפסקה של שלוש שעות בדיונים, על מנת לאפשר לראש הממשלה ולשרים להשתתף בטקס האזכרה לבן גוריון בשדה בוקר, אולם, לא הסכימו לוותר על חלק מאלפי ההסתייגויות שהגישו לתקציב, ובכך, עלול להיווצר מצב שבו ההצבעה על התקציב תגלוש ליום שישי, מה שעשוי להוביל להפלת הממשלה. עוד נמסר מהקואליציה כי צחי הנגבי ינסה בכל זאת למסור פתרון שיאפשר את השתתפות ראש הממשלה באזכרה.


 


אתמול התראיין בן אליעזר בגלי צה"ל ואמר כי אם בסופו של דבר נתניהו יגיע לאזכרה הוא ישקול להחרים אותה. לדבריו, בממשלה מעדיפים לחלק את השלל מאשר לחלוק כבוד לראש הממשלה הראשון.



"ההתנהלות של שרי הממשלה לא מכבדת את סבא שלי. אם הממשלה מאיימת להיעדר מהאזכרה של ראש הממשלה הראשו של מדינת ישראל - אפילו אם זה רק עלה כרעיון - זה רק מראה את גודל התיעוב של הממשלה. אני לא שונא אישית את כל מי שיושב בממשלת נתניהו, אבל בקשר לאזכרה הנוכחית - ההתנהגות שלהם מכוערת ומבזה את כבודו של סבי", אמר בן אליעזר.