טל ברמן ואביעד קיסוס, התייחסו היום (שלישי) בתכנית הבוקר ב-eco 99fm להודעתו של צ'ארלי שין כי הוא נושא בגופו את נגיף ה-HIV.
 


אחרי ימים של רמיזות וניחושים בתעשיית הבידור האמריקנית, הכוכב הפרוע בן ה-50, התראיין לתוכנית בוקר אמריקנית פופולרית וחשף כי אובחן כנושא את הנגיף שעלול לגרום למחלת האיידס כבר לפני כארבע שנים.

ברמן וקיסוס פתחו בגילויי בוז על מעמד ה"איי-ליסט" לכאורה שציפו לו מהכוכב, שנאמר כי נושא את נגיף האיידס וכי הדביק כוכבות נוספות בסביבתו. קיסוס אמר: "אז מסתבר שזה לא כוכב איי-ליסט, אלא צ'רלי שין". ברמן הוסיף: "אבל הוא היה איי-ליסט בעבר, אלא שהוא דעך, השתגע ונהיה מסומם". קיסוס תיקן: "בשנת 1986 הוא אולי היה איי-ליסט, וגם אז אמיליו אסטבז, אחיו, היה קומה מעליו".
 

אביעד וקיסוס אמרו כי זה צפוי מדי שהכוכב המדובר הנו צ'רלי שין. ברמן אמר: "זה כמו לגלות שדאעש עומד מאחורי הפיגוע בפריז". קיסוס הוסיף: "זה לא רק מבאס ברמת הנו-טוויסט, אלא ברמה הזו שאנשים חיים עם HIV בכל העולם, ולא ניהלו חיי הוללות בהכרח או היו עם זונות, או מה שזה לא יהיה. אם היה כוכב הוליוודי שמודה בזה והופך להיות הפנים של הדבר הזה - כל כך הרבה סטריאוטיפים שקשורים בנגיף היו נעלמים".
 
התכנסו נגיפים

קיסוס וברמן שיחררו עוד יותר את לשונם. קיסוס אמר: "צ'רלי שין? אתה רואה אותו בטלוויזיה ויודע שהוא מעביר מחלות. ב'שני גברים וחצי' כולם חטפו שם מחלות, ההיא ששיחקה את המשרתת, מה היא לא חטפה שלשול? אשטון קוצ'ר חזר עם קונדילומה מהתפאורה כשהוא החליף את שין. HIV זו המחלה היחידה שעוד לא היתה לו. התכנסו הנגיפים האחרים ואמרו חסר לנו רק נגיף אחד כדי להשלים עניין".
 
"הייתי מחזיר ל-YES את הממיר - קחו, תחטו, תחזירו"
 
ברמן גם שיחרר את לשונו כלפי הכוכב הדועך: "הוא טינופת, הוא מזוהם, לדעתי הוא מדביק אותך כשאתה צופה בטלוויזיה. אני הייתי מחזיר ל-YES את הממיר אם הייתי מנוי. הייתי לוקח שקית, שם את המנוי, חוזר אליהם ואומר קחו, תחטו ותחזירו".

 לאחר מכן, ברמן וקיסוס עברו לשוחח על כתבה שהתפרסמה היום ב"ידיעות אחרונות", שבה צוינה הרשימה השחורה של כל האקסיות של שין. קיסוס: "דניס ריצ'רדס התחתנה איתו, היתה נשואה לו הרבה זמן, רובין רייט ברחה בזמן". ברמן הוסיף: "וינונה ריידר גם היה לה רומן איתו בשנות ה-80, יכול להיות שהיא חטפה, או לא חטפה, אף אחד לא פגש אותה המון שנים". קיסוס אמר: "קלי פרסטון חטפה ממנו קליע. היא נפצעה ב-1990 בזרוע לאחר שכדור נפלט מאקדח של צ'רלי שין שהיה ארוסה. היום היא מבינה שזה היה מחיר פעוט לעומת האלטרנטיבה".
קיסוס וברמן סיכמו את מקטע השידור בגאג מבודח האם חיים בשלישייה, כך חי צ'רלי שין לפרק זמן מסוים, בכלל אפשריים, תוך שהם ממשיכים לא לחסוך מהכוכב את שבטם.

משלם עבור השתיקה
 
"אני כאן כדי להודות שאני נושא את נגיף ה-HIV", אמר שין בתוכנית "Today" בהתרגשות, "אלה שלוש אותיות שקשה מאוד לקלוט. זו נקודת מפנה בחייו של אדם". לדבריו של השחקן מטרת הווידוי שלו היא "לשים קץ למתקפה שאני עובר, מטח זה של התקפות תקשורתיות  וסיפורים מזיקים שעוסקים בכך שאיימתי על בריאותם של אחרים, מה שלא יכול להיות רחוק יותר מהאמת".
 
שין סיפר כי גילה שנדבק בנגיף כשהגיע לבדוק את כאבי הראש שחווה לפני כמה שנים. "אחרי סדרת בדיקות ... הם אמרו, 'בום, הנה מה שקורה מעכשיו'". לדבריו, נחשף בפני אנשים שהאמין שקרובים אליו, אך חלקם דרש שישלם להם, רק על מנת שלא יחשפו את העובדה כי הוא נושא HIV. "שילמתי להם מיליוני דולרים", הוא אמר והסביר שמעתה הוא לא יסכים לשלם עבור שתיקה. בנוסף, גילה שאחת מאלה שדרשו דמי שתיקה, היתה זונה שבילתה בביתו, שצילמה את התרופות שהוא נוטל ואז איימה לפרסם אותן אם לא יעביר לה כספים.