ישראל אור, שומע? העובדה שאתה מבלה בחודשים האחרונים עם אחת, מלכת היופי במיל' טיטי איינאו, באופן צמוד בהחלט - עשויה לגרום לך לעמוד בקרוב לעבר החופה. כן, בת הזוג שלך, שהיא גם כוכבת העונה הנוכחית של "הישרדות", כבר מוכנה לקבל טבעת אירוסים נוצצת, למדוד הינומה ולברך "מקודשת". אפילו יש כמה ראיות שיתמכו בכך!




רווקות, אבל תפוסות חזק. איינאו עם אילנית לוי (צילומים: רפי דלויה, יח"צ)



עזבו את העובדה שלפני ימים ספורים איינאו בת ה-24 (צעירה!) פרסמה סרטון אינסטגרם משעשע, שבו כביכול הציעה נישואים לבן הזוג היהלומן שהכירה בקיץ האחרון באמצעות טבעת בחנות תכשיטים (אבל זכתה לתשובה שלילית). אתמול (רביעי), התייצבה באירוע נוצץ של רשת התכשיטים "פנדורה" והביעה עניין בכל הבלינג שהיה מונח על שולחנות התצוגה במקום.
 
בעוד שביקשה מצוות התכשיטנים במקום לשמור לה סט מסוים, שאיינאו תוכל לענוד ביום שתתחתן, הסבירה להם שעדיין לא זכתה להצעת נישואים מהמיליונר המקומי. אבל השורדת הלוהטת, המשיכה לפטפט ואמרה שאם לא תזכה לשאלה המרגשת בקרוב, היא כנראה תיקח יוזמה ותציע לו להתחתן איתה. זריזה, מלחיצה, פמיניסטית? בחרו בעצמכם.


שורדות יחד. טיטי עם חברותיה לאי של "הישרדות"

 
מתוכשטת. נינט טייב מופיעה


רואה זהב בעיניים. מירי מסיקה
 
באירוע של חברת הבלינג, בילו לצדה של איינאו עוד שלל מלכות יופי במיל', בהן אילנית לוי (שבעצמה ממתינה לטבעת), ילנה ראלף, רוית ירקוני ואחרות, אבל גם מירי מסיקה, יובל שרף, לירז צ'רכי ונטע גרטי. כבידור לאורחים, הופיעו נינט טייב יחד עם בעלה יוסי מזרחי - שהכינה כמה ביצועים מיוחדים עבור הערב הנוצץ כמו תכשיט.
 
על תקן מאוכזבת הערב: עדי הימלבלוי, מאמא טרייה שכנראה עוברת לילות נטולי שינה, כי לא שמה לב שיצאה לאירוע המצולם עם שמלה שנפרמה וכמה חוטים מבצבצים ממנה. כן, ברור שהיא התבאסה לגלות שרואים הכל מול הפלאשים. הכי גלאם!


פרומה? עדי הימלבלוי


נינט טייב ויוסי מזרחי על תקן השעשוע


נטע גרטי לא נראית מרוצה במיוחד 


יובל שרף אדמונית מתמיד


רוית ירקוני מאושרת!