"אני הולכת באהבה עצומה, הייתי פורשת בכל מקרה, גם אם לא הייתי עוברת לערוץ 10", כך אמרה בהתרגשות הבוקר (חמישי) העיתונאית אילה חסון, במהלך שידור הרדיו האחרון בהגשתה של התוכנית "הכל דיבורים" ברשת ב'. 



חסון, שהפתיעה רבים כשהודיעה על עזיבתה את רשות השידור, בו הובילה את מחלקת החדשות של הערוץ, סירבה לפרט על סיבת עזיבתה אך אמרה: "זו הייתה שנה קשה ביותר, הקשה בחיי, אמרתי לעובדים במכתב שזה לא בגלל העומס, כי אני מורגלת בזה, ולא בגלל המחיר העצום שמשפחתי היקרה שילמה, בכל מקרה החלטתי לפרוש. לא אגיד למה, כל דבר בעיתו. אני הולכת באהבה עצומה". 



"נכנסתי הבוקר למזנון בתחנה" סיפרה המגישה, "שני דיאט ספרייט והרבה קפה שחור,כהרגלי. אני נפרדת בעצב מהיום האהוב עלי, יום חמישי, היום של הכל דיבורים".



חסון סיפרה כי קיבלה תגובות חמות מאנשים לאורך השנים: " אני נפרדת בעצב גם מהמאזינים היקרים שלאורך השנים הציפו אותי בכביש, בטלפונים ובאס אם אסים, מילים חמות ומעודדות".



" גם אם היתה ביקורת, ובטוח שגם טעינו, אבל בשבילי העבודה העיתונאית היא שליחות אמיתית", אמרה חסון וסיימה בביקורת מרומזת על השידור הציבורי אותו היא עוזבת: "מקווה להמשיך בשליחות במקום החדש. אבל מקווה גם שיהיה שידור ציבורי איכותי, נאמן וראוי, ושהיבלית המיותרת לא תמצא מקום פה".