ראובן עטר, האיש והתלתלים, חזר אתמול לקדנציה חמישית כמאמן מכבי נתניה, נועלת טבלת ליגת העל, כשפגש את הפועל רעננה באצטדיון הביתי. אלא שהבכורה לא הסתיימה בתוצאה המיוחלת ונתניה הפסידה 3-1 שמשאיר אותה מחזור נוסף במקום האחרון.



מה לא נאמר על מכבי נתניה העונה? שיש שם שחקנים עם נשמה? שהפוטנציאל לא ממומש? ובכל זאת, נתניה שוב לא הצליחה לעבור את המכשולים שהיא כנראה שמה לעצמה, וכרגע האופק נראה עגום למדי. המחצית הראשונה נפתחה בעצלתיים, כשהאוהדים הנתנייתים במצב רוח מרומם, כנראה בגלל המאמן החדש.



אך שלא כמו בתסריט שקיוו לו האוהדים, כבר בדקה ה־13 עלתה רעננה ליתרון מנגיחה של הבלם בן והבה. המחצית הראשונה המשיכה להיות מנומנמת עד הדקה ה־31, אז פספס רנה מיחליץ', הקשר הסלובני שהגיע העונה לרעננה, הזדמנות גדולה להכפיל את היתרון. בדקות האחרונות שנותרו למחצית נרדם מערך ההגנה של האדומים והשאיר פתח להתקפה של היהלומים. בארי חמזה הגיע למצב טוב, אך עדיין נתניה לא מצאו את השער המיוחל. שתי דקות להפסקה שילמה רעננה על ההפקרות כשמומאדו סיסאיי השווה וקבע 1-1 עם הירידה למחצית.



במחצית השנייה נרשמו החמצות רבות לשתי הקבוצות אך שוב הראו שחקני רעננה יכולת טובה יותר ובדקה ה־71 מצא המחליף ברק בדש את הרשת בנגיחה והגדיל את התוצאה. 1-2 לרעננה.



שחקני נתניה לא התייאשו והמשיכו להילחם, אבל בדקה ה־87 נעץ אלי בבייב את השער השלישי וסגר עניין. אין ספק שלא זו הפתיחה שלה ייחל עטר עם שובו לליגת העל.