בקיץ 2014, שחקנית העבר אורלי ויינרמן זכתה לערוך קאמבק מפתיע לכותרות בישראל - כשיצאה באופן פומבי נגד מדינת ישראל ופעילות צה"ל בזמן מבצע "צוק איתן". בתגובה, זכתה לאיומים על חייה וטענה כי המדינה החלה במתקפת הסתה נגדה. כעת, אחרי כמה חודשים של שקט יחסי (ובקשה לתרומת כספים לצורך הקפאת הביציות שלה), ויינרמן שוב בוחרת לצאת נגד אלה שתומכים במולדתה.
 
ויינרמן, שאתם כנראה זוכרים ככוכבת הסדרה הקומית "שמש" ושלל אירועי ביצה שנערכו אי שם בתחילת המיליונים, מציפה את פרופיל הפייסבוק הפרטי שלה בסטטוסים, תמונות וכיתובים פרו-פלסטינים ופרו-אסלמיים, תוך כדי שהיא יוצאת נגד מולדתה. הסיבה, היא כנראה מתקפת הטרור בפריז, שהשפיעה גם על הבלונדינית. 


"בובות שעובדות עבור הממשל". הפרסום של אורלי ויינרמן בפייסבוק (צילום מסך)

אתמול (שבת), שיתפה ויינרמן - שחיה בשנים האחרונות בברזיל - תמונה שבה נראית המתמודדת על תפקיד המועמדת לנשיאות מטעם מפלגה הדמוקרטית בארצות הברית, הילרי קלינטון, כשהיא מצוטטת בדברי תמיכה לישראל. "ישראלים יכולים להיות מותקפים בדרכם למכולת!", נכתב לצד תמונתה של קלינטון. בחצי השני של הצילום, נראות הריסות העיר עזה (ככל הנראה אחרי הפצצה), עם הכיתוב "יש לכם מכולת? הישראלים פוצצו את שלנו". התמונה, שותפה תחת הכותרת "כל הפוליטיקאים הם פושעים בתשלום".


לצד הפוסט, הבלונדינית צירפה את דעתה נגד תמיכתה של קלינטון בישראל והתייחסה לכינוי "פושעים", כשכתבה "לא כל הפוליטיקאים, אבל יש יותר מדי בובות שעובדות עבור ממשלת העולם. בצד המערבי של הגלובוס יש יותר מדי מהם, ואין להם בושה". זה נכון, ויינרמן בת ה- 44, שחוותה לפני מספר חודשים איומים על חייה בעקבות פרסומים נגד הצבא הישראלי וממשלת ישראל, ממשיכה באותה אג'נדה ללא שום פחד - כולל דעות נחרצות לפיהן ארצות הברית היא מדינה "שגורמת לטרור" בעולם.   


טרוריסטים אמריקניים? פרסום של ויינרמן (צילום מסך, פייסבוק)