ועידת האנרגיה והעסקים, שהתקיימה היום (ראשון) בתל אביב, לוותה באקורדים צורמים לאחר שבמהלך נאומו של שר האנרגיה, ד"ר יובל שטייניץ, התפרצו מספר פעילי ארגון גרינפיס לדבריו, תוך כדי שהם צועקים כנגד פעילות השר והמשרד.

הפעילים עלו לבמה והניפו שלטים שקראו "תם עידן האבן. התקדמו לאנרגיה סולארית", כאשר הם לבושים בבגדי ה'פלינסטונס' (משפחת קדמוני), סדרת הטלוויזיה הישנה. פעילי גרינפיס עשו זאת במחאה על המדיניות המיושנת של משרד האנרגיה המשועבדת לדלקים מזהמים. עוד קראו לעבר השר להתקדם לעבר אנרגיה סולארית לקראת ועידת האקלים בפריז שתיפתח בשבוע הבא בהשתתפות כל מנהיגי העולם.

פעילי הארגון מחו על הבירוקרטיה הממשלתית וטענו כי "למרות שנציגינו בוועידת האקלים הוא לא אחר מראש הממשלה נתניהו, שבוע לפני ועידת האקלים טרם אושרה התכנית להפחתת פליטות גזי החממה בממשלה וכיפופי הידיים בין משרדי הממשלה נמשכים. משרד האנרגיה בראשות שטייניץ תוקע אותנו בעידן האבן, משעבד אותנו לגז, נפט ופחם מזהמים. אנו קוראים לשטייניץ לקרוא מחדש את המפה העולמית, ולמצב את ישראל בחזית המעבר לאנרגיות מתחדשות. כיום, חרף פוטנציאל עצום והתחייבות ממשלתית קודמת, פחות משני אחוזים מהחשמל מיוצר מאנרגיה סולארית בטוחה ונקייה. ללא הצבת מתווה סולארי היעדים הנמוכים להם התחייבה ישראל ייזרקו גם הפעם לפח האשפה של ההיסטוריה".

עוד תיארו בגרינפיס את חשיבות המעמד בוועידת האקלים ואת
 יתרונות האנרגיה הסולארית: "אנו דורשים מימוש החלטת הממשלה לתמרץ יצרני אנרגיה מתחדשת ולפשט את הסבך הבירוקרטי בדרך להתקנת מערכת סולארית. בצל אירועי הטרור בפריז, ועידת האקלים היא הזדמנות אל-חזור למנהיגי העולם להציג חזית אחידה אל מול שינויי האקלים שהפכו לסכנה ממשית לעתיד האנושות.

"אנרגיה סולארית היא הפתרון הישראלי האולטימטיבי לתופעה, תבזר את מערכת החשמל המקומית ותהפוך אותנו לחסינים יותר לנזקי מזג האוויר. מימוש מאגר אנרגיית השמש אף יפחית את זיהום האוויר ויחסוך סכומי עתק למשק ואזרחי ישראל".