אבל כבד שרר היום (שני) בהלווייתה של הדר בוכריס ז"ל, בת ה-21, שנרצחה אמש בפיגוע הדקירה בצומת גוש עציון בירושלים. בוכריס, שרק לפני שבועיים חזרה מהודו, שם טיילה, הובאה למנוחות והותירה אחריה הורים וארבעה אחים. בלוויה נכחו מאות אנשים.


מי שהגיע ללוויה הוא ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, שאמר: "אתמול התבשרנו על מותה של הדר, בפיגוע דמים אכזרי, מתועב בצומת גוש עציון. הדר היתה בת 21, צעירה בראשית פריחתה. כולנו כאבנו והתרגשנו לקרוא את המכתב שהשאירה לבית חב"ד, שם ציינה את חגי בית ישראל. במילותיה של הדר נשקפה נפש אצילה, מוקירת תודה, אוהבת אדם. צעירה שאהבה את עם וארץ ישראל. 
 
אביה של הדר, אריה, גרם להרבה מאוד אנשים לדמוע כשאמר: "יפה שלנו, חכמה, רגישה ונבונה. היה לך לב רחב וגדול, ועוד הכל חיכה והיה לפניך. כמה עוד רצית להספיק. נשארנו עכשיו עם כאב ואנחנו בקושי יכולים לשאת את זה. את יותר גדולה מהחיים והכאב שלנו הוא עצום. אנחנו נהיה חזקים ונמשיך לאחד את המשפחה. לא נפסיק לחשוב עלייך, חברה שלנו. 

סבתה של הדר, שרה, אמרה: "סבא ואני זכינו בשלוש בנות מקסימות, שזיכו אותנו ב-13 נכדים. הדרי, התבגרת מוקדם ויצאת מבית ההורים שלך אל האולפנה כבר בגיל 14. מצאת מקום מגורים ופרנסה בשדה אליהו ויצאת לעולם, טסת להודו. חששנו, אך עשית טיול מקורי שהתאים לך אישית. היום אנו עומדים מעל קברך ולא מאמינים שזה קורה לנו לקבור נכדה בגיל כה מוקדם".
מוקדם יותר הגיע למקום שבו נרצחה הדר ז"ל, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שסייר בצומת גוש עציון ובחטיבה המרחבית עציון. במהלך הסיור קיבל ראש הממשלה סקירות על הגזרה והתקיימה הערכת מצב בהשתתפות שר הביטחון משה (בוגי) יעלון, סגן הרמטכ"ל אלוף יאיר גולן, מפקד פיקוד צפון אלוף רוני נומה, מפקד אוגדת איו"ש תא"ל ליאור כרמלי ומח"ט עציון אל"מ רומן גופנר. במהלך הסיור הודיע ראש הממשלה שיפעל לבטל היתרי עבודה גם למשפחות מבצעי הפיגועים. בידוק על כל רכב פלסטיני, שעולה על צירים ראשיים. פתרונות מקומיים, כמו בצומת הגוש.


הדר בוכריס ז"ל. רק לפני שבועיים חזרה מהודו. צילום: באדיבות המשפחה