אם נזקקה עוד הוכחה שהתפשטות הטרור האסלאמי הברברי איננה בראש סולם העדיפויות של האו"ם וכי פיגועי הטרור האחרונים אינם בעיני האו"ם נושא לדאגה ויעד קריטי ודחוף למיגור של דאעש, העצרת הכללית של הארגון העולמי תספק היום (שני) את ההוכחה. העצרת הכללית תתכנס (עשר בלילה שעון ישראל) לציון יום כ"ט בנובמבר וצפויה לאשר ברוב גדול שורה של החלטות ישנות אנטי ישראליות כמפגן תמיכה ואהדה למה שבלוח הפלסטיני נקרא "יום הנכבה".



לא זאת בלבד שהכנס השנתי הזה וההחלטות שיניב לא ישפיעו כמלוא הנימה על קידום משא ומתן בין ישראל לפלסטינים - זאת עצרת שמוכיחה את האג'נדה המעוותת וההזויה של הארגון העולמי.



בעת שבירות אירופיות מרכזיות נתונות במצור במאמץ לסכל פיגועי טרור המוניים ומתמודדות עם האיום הגובר והמתעצם של כוח דאעש, עוסק הארגון העולמי ב"יום הזדהות" עם הפלסטינים שאיננו תורם מאומה לקידום שאיפתם להגדרה עצמאית ובעצם מנציח את הסכסוך הישראלי-פלסטיני. הכנס הוקדם השנה כי כ'ט בנובמבר חל השנה ביום ראשון שהוא יום פגרה ובארצות הברית חוגגים השבוע את יום ההודיה.



אין מה להתרגש. המחזה שיתחולל באולם המליאה היום ידוע ומוכר משנים קודמות. הרוב הגדול לאישור ההחלטות האנטי ישראליות מובטח ומשוריין מראש. קבוצות המדינות הערביות והמוסלמיות וגוש הבלתי מזדהות ששים וצוהלים לקראת ההצבעה – כך זה כל שנה וכך זה השנה. איך אמר פעם אבא אבן, אם הערבים יזמו החלטה שכדור הארץ שטוח, מובטח להחלטה רוב באו"ם.



אלא שהשנה, על רקע מתקפת הטרור בפריז ושיתוק של בריסל, בירה אירופית מרכזית מפחד לפיגוע המוני, ההשתוקקות הבלתי נשלטת לנגח את ישראל חושפת את הארגון העולמי כגוף מנותק לגמרי מהמציאות בזירה העולמית ועיוור לסכנות ולאיום האמיתיים על הביטחון והשלום שקיבלו באחרונה היקף חסר תקדים מאז מלחמת העולם השנייה.



מדובר בהחלטות שאחת מהן מאשימה את ישראל במאמץ לשנות את הסטטוס-קוו של ירושלים, החלטה שתגנה את ישראל על הפרת זכויות האדם של הפלסטינים, החלטה הכוללת דרישה מישראל לסגת מרמת הגולן. כמו בשנים קודמות תאושר החלטה להמשך מימון פעילות המחלקה להסברה וקידום העניין הפלסטיני וכמובן, החלטה המגנה את ההתנחלויות.



החלטות מליאת העצרת הן הצהרתיות בלבד אך האישור האוטומטי של החלטות "יום פלסטין" מדי שנה מזין את העוינות לישראל ואת החד-צדדיות שנוקט האו"ם כלפי ישראל.



באו"ם תאושר גם החלטה שתגנה את האלימות שנוקטת ישראל אבל כמובן בלי אזכור פיגועי הטרור הרצחניים היומיומיים נגד אזרחים ישראלים ובלי שום התייחסות להסתה הפלסטינית. זה לא מעניינו של הארגון העולמי. זהו אירוע שהוא בעצם יום נכבה של הארגון העולמי.