הצרות מגיעות בצרורות? אם תבדקו אצל צ'ארלי שין, עד לא מזמן הילד הכי רע בהוליווד, התשובה היא ברור שכן. בשבוע שעבר, שין התוודה בשידור חי כי לפני כמה שנים נדבק בנגיף ה-HIV שעלול להביא למחלת האיידס הקטלנית, נסחט על ידי נשים שידעו על התרופות שהוא נוטל וטען כי הפסיד מיליוני דולרים. כעת על פי הדיווחים, צצות עדויות חדשות מהתקופה הפרועה של השחקן, כשהפעם הן ככל הנראה צולמו בווידאו.
 
אתר הרכילות האמריקני "Radar", מדווח שבידיו קלטת מין לוהטת משנת 2011, פחות או יותר התקופה שבה שין טוען שגילה כי נדבק ב-HIV. בצילומים, שין מופיע ככל הנראה כשהוא משתמש בסמים קשים, מחייך אחרי שנטל קראק וקוקאין בחדר בית מלון שבלאס וגאס. בהמשך, נטען כי הוא  צולם כשהוא מפתה גבר אחר ואז מקיים מין אוראלי עם האיש. 


היה גם עם גברים? צ'ארלי שין (רויטרס)
 
עם זאת, לפי שעה האתר נמנע מלפרסם את הווידאו שמציג את שין בסיטואציה מינית - ולא מתחייב כי האירוע האינטימי שכביכול צולם, התרחש לפני או אחרי שנדבק בנגיף ה-HIV. כמו כן, הצילומים ככל הנראה עומדים במרכזה של תביעת מיליונים של הגבר שמופיע עם שין בסרטון כנגד השחקן בן ה-50, שככל הנראה הדביק אותו במחלת הרפס. למרות שלפי הדיווח, שין והאדם שבילה איתו הגיעו להסדר מחוץ לבית המשפט, עותק של הקלטת הלוהטת צץ מחדש.
 

עורכי דינו של הכוכב, שבעבר היה השחקן עם השכר הגבוה ביותר בטלוויזיה האמריקנית, טוענים כי לא היו עותקים נוספים לקלטת המין וש"התיאור של אתר הרכילות רחוק שנות אור ממה שבאמת מתועד בצילומים". אז למה שין, שעד כה נחשב לחובב נשים מושבע, בכלל טרח להגיע להסדר כספי עם התובע, שכנראה בילה איתו כמה רגעים לוהטים במלון?

צפו בראיון שבו שין מתוודה על כך שהוא נשא HIV:

 
השערורייה החדשה מגיעה אחרי שבימים האחרונים, הצהובונים פרסמו עדויות של עשרות נשים שבילו עם שין במיטה - וטענו כי מעולם לא הזכיר בפניהן את העובדה שהוא עלול לסכן את בריאותן. "שין כבר מנע יותר מ-20 תביעות אפשריות נגדו", מציינים מקורבים לשחקן, "לא הרבה יודעים ששין הוא ביסקסואל, הוא מוציא בקביעות אלפי דולרים על עשרות זונות ונערות ליווי, בהן גם טרנסקסואליות, שמגיעות לאחוזה שלו בקביעות", גילו נשמות טובות.
 
על פי הדיווחים, באחת התביעות יש צילומים של תכתובת הודעות של השחקן עם אחת הנשים שבילו איתו ובה אישה ששכבה איתו ללא אמצעי הגנה, זועמת על שין ושואלת "איך יכולת לעשות לי את זה, לחשוף אותי ל-HIV בלי לומר כלום?". בתגובה, ככל הנראה ענה לה שין, "אופס, מצטער. אני צריך כנראה לסדר את זה עכשיו".


מחיר התהילה. שין (רויטרס)