ח"כ ינון מגל (הבית היהודי) מואשם בהטרדה מינית על ידי כתבת וואלה רחלי רוטנר בעת שכיהן כעורך הראשי של האתר בטרם עבר לפוליטיקה. 



בפוסט ארוך שכתבה היום (שלישי) בפייסבוק טוענת רוטנר כי מגל נהג לפנות אליה לעתים ואמר לה "את צריכה להתלבש יותר סקסי לתכניות שלך, שתיראי יותר כמו ספרנית מסרט פורנו", אולם זה לא ממשה הפריע לה. לאחר מכן הוסיפה: "ובכל זאת, כשהוא התיישב צמוד אליי בספה בזמן מסיבת הפרידה שלו, לכבוד עזיבתו את וואלה לפוליטיקה, לא ראיתי את זה בא. "תגידי", לחש לי, "גם את הרגשת את המתח בינינו כל הזמן הזה שעבדנו יחד?"



"מתח? לא". כאמור, בעיקר התבדחנו פה ושם, בקושי היו לנו שיחות אמיתיות.



"מוזר, אני תמיד הרגשתי מין מתח מיני כזה בינינו, לא שמת לב?".



לטענת רוטנר, מגל אף אמר לה במסיבת הפרידה: "האמת היא שעכשיו אני יכול להגיד לך את זה, כי אני כבר לא הבוס שלך", המשיך הטיהי לשורר, "אבל כל הזמן שעבדנו יחד הייתי חרמן עלייך. מסתכל עלייך וחושב על הציצי שלך והתחת שלך. וגם הייתי מדבר עם אחרים על זה הרבה, על הציצי והתחת שלך, כמה שהם מחרמנים אותי".



כתבת וואלה הוסיפה כי מה שמעצבן בסיטואציה כזאת זה המעורפלות שלה. "פעם הטריד אותי מישהו ברחוב והעפתי לו בוקס לפרצוף, וזה היה קל ומתבקש. אבל קשה נורא לקפוץ ממצב של פמיליאריות למצב של כעס. בנאדם שעד אתמול צחקת על חוסר הטקט החינני שלו, קשה להזדעזע כשזה הופך פתאום לאגרוף בבטן – כי הנימה היא אותה נימה, החיוך הוא אותו חיוך, לכי תעשי תוך שנייה סוויץ' למצב של סכנה. אז חייכתי כמו מפגרת "אמממ אוקיי חה חה", אבל כל כך נגעלתי. ממנו, מזה שבערב האחרון שלנו כקולגות למקצוע בחר להשאיר אותי בידיעה שאני "ציצי" ו"תחת".



עוד סיפרה רוטנר בפוסט, כי "מגל חייך למראה המבוכה שלי ואמר שזה מה שהוא אוהב בי, שאני באה מרקע של אולפנא ואני נורא תמימה ולא מבחינה בדברים כאלה בלה בלה בלה קשקושי נזירות חרמניות 3, ואחר כך קם לנאום בפני כל המוזמנים על בית יהודי ועל ערכים ועל משפחה. אני נשארתי עוד קצת על הספה עם פרצוף של WHAAA מעורב ב"חה חה צחוקים איתו". ותראו, אני לא פלמינגו שברירי ואני מספרת מלא בדיחות גסות עם חברים ואומרת בצחוק דברים די בוטים. אבל השיחה הזאת לא בכלל לא הרגישה כמו שיחת "בצחוק". היא הייתה באווירה רצינית לגמרי, אווירה של וידוי – לא יודעת אם וידוי רק לשם וידוי או וידוי שנועד לבדוק את הקרקע למימוש עתידי אפשרי – אבל בהחלט לא בדיחה".



לדבריה, היא התלבטה אם לספר על כך לאריאל בעלה: "לא רציתי לחמם אותו סתם וגם לא ממש הרגשתי טראומתית במיוחד, אלא פשוט נעלבת, ועם זה אני יכולה להתמודד גם לבד. אבל בסוף סיפרתי לאריאל, וחוויתי שוב את העלבון – הפעם דרכו. כי הבנתי שינון לא רק העליב מישהי, אלא גם אולי ניסה (או לא ניסה אבל כן אמר לעצמו "מי יודע לאן זה יוביל") לפגוע בזוגיות שלי. באהבה שלי".



רוטנר מסבירה כי החליטה להעלות את נושא עכשיו כי "לאחרונה גיליתי על עוד כמה מקרי 'חוסר טקט' שלו כלפי בנות אחרות - ביניהם גם על מקרה שכלל נגיעות פיזיות לא רצויות, והבנתי שזה לא היה מקרה חד פעמי. שככה הוא מתנהל כי הוא חושב שזה סבבה ושהוא סתם שובב חמוד והבנות יסלחו לו תמיד כי בויז וויל בי בויז. ושאולי אני אישית לא הרגשתי כאן כמו קורבן או חטפתי טראומה כי פחות מזיז לי דברים כאלה, אבל יש אחרות שזה באמת פגע בהן, אז אולי כדאי בכל זאת לספר על החוויה המבאסת הקטנה שלי איתו, ותיקחו את זה עם עצמכם לאן שאתם רוצים".



היא הבהירה כי אין לא שום אינטרס נסתר והיא לא מנסה לפגוע בבית היהודי: "אני מספרת את זה פשוט כדי שתכירו עוד קצת את הבנאדם שמייצג למעננו בכנסת את ערכי היהדות. ואם אתם חושבים שזה בכלל לא ביג דיל ואפילו לגיטימי, נו אז בכלל אין בעיה – רק תרמתי לכם עוד סיפור מאצ'ואיסטי שמפאר את ינון ומוכיח לכם שהוא מגניב, אז כולם מרוויחים!"



תגובת ח"כ ינון מגל: "קודם כל ברצוני להתנצל. ישנם דברים שנאמרו בין ידידים לפני הפיכתי לחבר כנסת ולא הייתי חוזר עליהם כיום. אני מבקש את סליחתו של מי שנפגע. עם זאת, הייתי מצפה מידיד שנפגע ממני להגיד לי זאת ולא לפנות למחוזות השיימינג ברשת החברתית".



תגובתו של בעלה של רוטנר, אריאל וייסמן, לא אחרה לבוא: "הייתי מצפה מחבר כנסת בבית היהודי שלא ינסה לזיין את אשתי".