חזית חדשה נגד ח"כ אורן חזן בכנסת. חברות הכנסת חנין זועבי ועאידה תומא סלימאן (הרשימה המשותפת) הגישו בנפרד תלונות נגד אורן חזן לועדת האתיקה של הכנסת בהן הן טוענות כי הוא משתמש נגדן באלימות מילולית.
 
בתלונה ציינה ח"כ זועבי סדרה של חמישה  אירועים שבהם לדבריה, "האיש הזה" התנהג כלפיה באופן גס רוח, משפיל ופוגע. "בהתחלה חשבתי לנכון להתעלם, בתקווה שהוא יבין לבד שהתנהגותו כלפי איננה ראויה ואף לא שווה התיחסות אבל לצערי הוא לא חדל מאותה התנהלות נלוזה ועל כן תלונה זו". 

לטענת ח"כ זועבי, ח"כ חזן מתבטא כלפיה באלימות מילולית כאשר הוא פוגש אותה במסדרונות הכנסת, בכניסה לאולם המליאה ובכניסה ל"קפטריה", מזנון הח"כים, וכי התבטאויותיו הן "מתחת לכל רמה, עד אשר אני מרגישה עלבון מעצם העבודה שאני מלינה נגדו".
היא הביאה מספר דוגמאות לכינויים שמשמיע לטענתה ח"כ חזן לעברה, בכל פעם שהוא נתקל בה: "איכס", "בא לי להקיא ממך", "את גורמת לי להרגיש רע", "חלאת אדם", "שונא אותך", "נגעל ממך", "למה אני צריך לראות אותך, עכשיו אני צריך לסבול כל היום בגלל שראיתי את הפנים שלך".

לדבריה ח"כ חזן מקפיד לומר את הדברים בנוכחות חברי כנסת אחרים, עובדי כנסת או אנשי משמר הכנסת וכי הוא עושה זאת ללא כל בושה. לטענתה, "ברור שח"כ חזן בוחר את ההזדמנויות ומנצל את העובדה שאני אמנע מעצמי לרדת לאותה רמה נמוכה".


 
בתלונתה אומרת עוד ח"כ זועבי כי היא אינה רוצה לנתח את האווירה האלימה הכללית השוררת במליאה או לנתח את התרבות הפוליטית האלימה השוררת כיום במדינה, הסוללת את הדרך ל"רמה נמוכה כל כך של יחסים בין אישיים בכנסת". היא מציינת כי התלוננה על התבטאויותיו של ח"כ חזן בפני יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין אך לדבריה ועדת האתיקה היא המקום הנכון להרתיע חברי כנסת מלגלות יחס או התנהגות מבזה, כפי שלדבריה נוקט ח"כ חזן כלפיה.
בנוסף לכך, הגיעה לועדת האתיקה תלונה מח"כ עאידה תומא סלימאן, יו"ר הועדה לקידום מעמד האישה. היא התלוננה על כך שבמהלך דיוני התקציב הליליים בועדת הכספים הפריע לה ח"כ חזן לדבר וכשביקשה ממנו להפסיק בהפרעות הוא לא נענה והשתמש במילים פוגעניות ובוטות כלפיה בצורה שהיא איננה מוכנה לקבל.
"לאחר שבקשתי ממנו לשתוק הוא השיב לי: את צריכה לשטוף את הפה באקונומיקה", כתבה חברת הכנסת. לטענתה "ח"כ חזן משתמש באלימות מילולית כלפיי וזו היא גם צורת התנהגותו במליאת הכנסת וכמעט בכל דיון ואין לאפשר להתנהגות כזו להימשך".
בתגובה לעתירות נגדו, אמר ח"כ חזן למעריב אונליין: "מדובר בשתי מחבלות בתהליך השלום שפועלות יום יום ללא לאות להסתה נגד מדינת ישראל, העם היהודי וחיילינו היקרים. אין להן מקום בכנסת". האחת 'תנין' זועבי כבר פעלה וסייעה לטרור והשנייה מלווה אותו בטרור מילולי". 
על התקרית עם ח"כ עאידה תומא סלימאן, סיפר: "שמעתי אותה מדברת על אלוהים ועל הר הבית. אמרתי לה שהיא בכלל אתאיסטית. מה לה ולהר הבית. בתגובה היא צעקה לי 'זבל'. אמרתי לה שהיא אתאיסטית. היא צעקה לי זבל. אמרתי לה לשטוף את הפה באקנומיקה. שתיהן צריכות להגיד תודה שדברתי אליהן כך. הן יצאו בזול. אני עומד מאחורי הדברים ואם חברת הכנסת או כל אחד יכנה אותי בכינוי גנאי אשיב לו כגמולו ללא מורא ואעשה הכל להוציא אותן מכנסת ישראל". עוד אמר: "באמת נהיה לי רע כשאני רואה אותן מנצלות את בימת הכנסת כדי לפגוע בדמוקרטיה הישראלית".