שבוע טוב נפתח בהצצה לחייה של נועה תשבי, שחקנית/ מפיקה/ דוגמנית/ שגרירה לא רשמית של ישראל בתעשיית הבידור האמריקנית ובשבועות האחרונים - גם אמא לבייבי בוי. ציפיתם, רציתם, המתנתם בסבלנות בשבועות האחרונים? הנה, סוף-סוף זה קרה, תשבי חשפה איך נראה בנה, הארי פורד
 
לפני כמעט ארבעה שבועות, תשבי בת ה-40 נכנסה לחדר הלידה, משם יצאה בתור אמא לבן בכור. בהמשך הוכרז כי שמו של הבייבי, המשותף עם בן הזוג רוס סינקל (35) - הוא הארי פורד סינקל. הבוקר (ראשון), תשבי החליטה לשתף את עשרות אלפי המעריצים שעוקבים אחריה ברשתות החברתיות בתמונה שלה חובקת את העולל האמריקני-יהודי, לצד טקסט מרגש שעשוי לעורר חשק לנו חשק למצוות "פרו ורבו". 
 


מרוגשים. נועה תשבי ובן הזוג, רוס סינקל (צילום: רפי דלויה, יח"צ)



הכינו ממחטות, כיוון שתשבי כתבה כי "כל. הקלישאות. נכונות. הכאבים של הצירים. האהבה המידית מהבכי הראשון. ההזיה של לילות הנקה. שינה טרופה. הורמונים. אהבה. עייפות. אהבה עייפות וחוזר חלילה. שום דבר לא יכול להכין אותך לזה", הסבירה בפתיחות. "לפני שלושה וקצת שבועות ארי נכנס לחיינו בסערה וכלום לא יהיה אותו הדבר. אני מן הסתם מפורקת מעייפות (דההה) אבל שנינו שמחים ובריאים". 
 
תשבי, הוסיפה וכתבה "תודה לכל המתקשרים, המסמסים והעוקבים שהשאירו הודעות משמחות, תודה על הפרחים ועל האהבה. מסתגלת לסטטוס החדש, מאוהבת קשות, ושולחת אור ואהבה לכולם. שבוע מהמם שיהיה לנו". הכל לצד הצילום שלה שוכבת ועליה נח הבייבי בוי. אבא רוס צילם אתכם, הא?


הקלישאות נכונות. התמונה המרגשת של נועה תשבי והבייבי (צילום מסך, אינסטגרם)