מצד אחד, בלוגרית ואושיית ריאליטי אופנתית. מצד שני, מותג אופנה ענקי - אתם מריחים את שיתוף הפעולה בין כוכבת "איט גירלז", דנה זרמון, ל"דונה קארן"? כוכבת הסדרה שתעדה ארבע יפהפיות חובבות אופנה שמנסות להקים אתר על חדשות סטייל, נבחרה להיות זו שתגלה לכל המעריצים שלה על בושם של DKNY. ברור שעבור תשלום, אלא מה.


זליף וגמרנו. דנה זרמון (במרכז) עם האיט גירלז (יח"צ, אור גפן)


 


המותג האמריקני, החליט לאחרונה שדנה פופולרית מספיק כדי לחתום על הסכם שיתוף פעולה, לפיו בלוגרית האופנה תוביל את קמפיין יחסי הציבור ברשתות החברתיות של הבושם "בי דלישס" (זה שנראה ומריח כמו תפוח חמצמץ). כשיש לך 66 אלף עוקבים באינסטגרם ועוד עשרות אלפי גולשים חודשיים בבלוג, הקהל מחפש את ההמלצות של מיס זרמון, שחגגה לאחרונה את יום הולדתה ה-23.
 
האיט גירל, נשכרה לתפקיד הממליצה, אחרי שנחשפה במסגרת התכנית שעקבה אחרי ארבע צעירות שנהנות מהחיים בעיר הגדולה, תוך כדי שהן מנסות להשתלב בתעשיית האופנה. אחרי שבועות ארוכים של צילומים לדוקו-ריאליטי ומיליון תמונות של עצמה חיה את הגוד לייף בפוזות מנקרות עיניים, כמה תמונות שתפרסם על הבושם באינסטוש קטנות על הצעירה, שהיא במקרה גם בתו של אשף הפרסום איילון זרמון. כל עוד אתם לא אלרגיים.