יו״ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, נבחר לרשימת "100 הוגי הדעות החשובים ביותר" של המגזין היוקרתי פורן פוליסי.

זוהי השנה השביעית שהמגזין מפרסם את הרשימה שכללה בעבר מדינאים בולטים כגון ברק אובמה, חסן רוחאני ואנגלה מרקל, לצד אנשי רוח וסופרים כגון דויד גרוסמן.
ח״כ עודה ייקח חלק בפאנל ובטקס שעורך המגזין לכבוד פרסום הרשימה, בפתיחת סיור ראשון רשמי שלו בארצות הברית. הוא ישהה בארה״ב במשך שבועיים ויבקר בוושינגטון, אטלנטה וניו יורק.
כחלק מהסיור יפגש  עם שורה של חברי קונגרס, נציגים ממחלקת המדינה האמריקאית ומהבית הלבן. בנוסף יפגשיו"ר הרשימה המשותפת עם מנהיגי תנועת זכויות האזרח, פעילים ונציגים מהקהילה הפלסטינית והיהודית, אנשי רוח ופעילים פוליטים בולטים. כחלק מהסיור יתארח חבר הכנסת אצל הנהגת התנועה השחורה לזכויות האזרח באטלנטה וישא דברים בטקס יום ראשון בכנסייה של מרתין לוטר קינג.

"אין לנו את הפרבילגיה להתייאש" 

יו"ר הרשימה המשותפת אמר לפני טיסתו: "אני שמח על ההזדמנות שניתנה להציג את הבעיות הייחודיות של הערבים אזרחי המדינה, שכמעט ואינן נוכחות בשיח הבינלאומי. אני נוסע לדבר על אפלייה ממוסדת ועל מאה אלף אזרחים שחיים ללא מים וחשמל בכפרים הלא מוכרים בנגב בעוד שהממשלה הזאת ממשיכה לשפוך מילארדים על ההתנחלויות. מעבר לכך אני נוסע על מנת להבהיר לקהילה הבינלאומית, ששום חצי התנצלות, לא תכסה על כך ששלטונו של נתניהו מבוסס על הסתה גזענית כנגד האזרחים הערבים וביזוי של מה שנשאר מהמרחב הדמוקרטי". 
עודה הוסיף כי "הטון השולט היום בעולם כלפי ישראל פלסטין מתאפיין בעיקר בייאוש גדול וחוסר תקווה, אני נוסע על מנת להגיד בצורה ברורה – אין לנו את הפרבילגיה להתייאש. דווקא תקופות קשות כאלה מוכיחות, שלא ניתן לנהל את הסכסוך, אבל ניתן לפתור אותו, ורק כך תיווצר פה מציאות של עצמאות וביטחון לשני העמים".