רז זלצרמן אולי מבלה באירועי השקה מקומיים לבד, אבל זה לא אומר שהחצי השני שלו - הדוגמנית אלכסה דול - נחה על הספה בבית. הרצה למיליון לשעבר, שוהה בשבועות האחרונים באמריקה הרחוקה בניסיון לפתח קריירה בינלאומית ולא מוכנה להירגע עד שזה יקרה. בשקט-בשקט, זה קורה והיא מתחילה לקצור פירות, כולל אחד נחשק במיוחד בתעשיית האופנה העולמית.
 
למעריב און-ליין נודע כי דול סומנה כמועמדת מובילה לתקן אחת המלאכיות של חברת ההלבשה התחתונה הבינלאומית "ויקטוריה'ס סיקרט". על פי יודעי דבר, יוצאת הריאליטי היפה מנהלת בימים אלה משא ומתן מתקדם, שאם יסתיים בהצלחה, בסופו תשמש כאחת הדוגמניות עם כנפי המלאך של מותג הלנז'רי המצליח בעולם. 


בקרוב יהיו לה כנפיים? אלכסה דול (צילום: רפי דלויה)


באם החוזה יסגר בין הצדדים, אלכסה תרשום הישג בינלאומי אדיר ותצעד בעקבים של המלאכיות הלוהטות לשעבר, בהן דוגמניות העל טיירה בנקס, ג'יזל בונדשן, ג'יג'י חדיד והיידי קלום. דול, שהייתה צפויה לשוב לאחרונה לישראל ולהתאחד עם אהוב לבה זלצרמן, לא רק שהאריכה את שהותה בגלל ההצעה הנחשקת - אלא שבשבועות האחרונים הבלונדינית מקפידה על משטר בריאותי שכולל תפריט ארוחות קשוח ואימוני כושר קדחתניים יחד עם מאמן צמוד, זאת במטרה לעמוד בקריטריונים הנוקשים של החברה. "אלכסה בדיאטת כאסח ומחזיקה מאמן אישי, רק כדי לקבל את הג'וב השווה", סיפרו מקורבים. בהצלחה, בלונדה. 

מסוכנות אלינור שחר המייצגת את דול, נמסר: "אין תגובה".
 


חושניות, אילוסטרציה. אלכסה דול (אינסטגרם)