משפחת קרדשיאן, תראי מה גרמת לפריס הילטון לעשות! אתמול (שלישי) היה זה הישבן החשוף של הבייבי במשפחת הריאליטי, קיילי ג'נר, שכיכב בסט צילומים אמנותי של מגזין אופנתי. אבל היום? הפעם דווקא ישבנה של החברה שהפכה לאויבת שהשלימה עם מלכת הריאליטי, קים קרדשיאן, שמעטר את כל אתרי הבידור בעולם. פריס הילטון, רואים לך את הישבן העסיסי.

 


 

A photo posted by Paper Magazine (@papermagazine) on


אבל זה לא עוד סט תמונות פרובוקטיבי משהו של יורשת אימפריית בתי המלון בת ה-34. פריס, צולמה עבור שער הגיליון החדש של מגזין "Paper" השערורייתי, אותו המגזין שעל השער שלו הופיע קימי, בצילום החושפני ש"שבר את האינטרנט". נו, זה שבו עמדה עירומה, עם גבה למצלמה, כשהיא מרוחה בשמן גוף - הדבר היחיד שהפריד בין העכוז שלה לבין העולם.

 

A photo posted by Paper Magazine (@papermagazine) on

השער המפורסם של קים קרדשיאן למגזין. זוכרים?


אז פעם, קרדשיאן עבדה עבור הילטון ושמשה בתור חברה קרובה שהיא העוזרת האישית שלה ומאז, הספיקו להסתכסך ולהשלים. אבל כיום, מתברר שהגולם קם על היוצר והילטון היא זו שמחקה את קים ומנסה לעורר סערה ברשת באמצעות המגזין האמריקני.

הצליח לה? הרבה פחות, במיוחד שבצילום אחד היא לובשת מעין בגד גוף כסוף ובאחר היא נפטרת ממנו ועטופה רק בשרשרת נורות שלא ממש מסתירות את האחוריים. גם התמונה שבה היא לובשת חולצת רשת לא מסייעת. שובבה, אם כי הרבה פחות מלהיבה. 





 

A photo posted by Paper Magazine (@papermagazine) on