הוריו של סקוט דיסיק מתו בפתאומיות. הוא נשלח לגמילה. הוא התמכר לאלכוהול. ונשלח לגמילה. הוא נתפס מבלה עם אקסית, מה שגרר פרידה מחברתו קורטני קרדשיאן וצמצום הזמן עם ילדיהם. הוא נשלח לגמילה. אם השנה האחרונה בחייו של כוכב הסדרה על משפחת קרדשיאן, שתפקד כבן הזוג של האחות הבכורה במשפחת טראש ההוליוודית כמעט עשור, לא היתה קשה עד כה - כעת ייתכן שהוא קיבל החלטה שתהפוך אותו למושמץ אפילו יותר. ככה זה כשאתה מתפתה לעוד תכנית ריאליטי.
 
מי שמכנה את עצמו "לורד דיסיק", שלאחרונה נצפה שוב מבלה עם בני משפחת קרדשיאן וכן עם אם שלושת ילדיו, בתום טיפול גמילה בן חודש - שוקל להשתתף ב"האח הגדול". תירגעו, ממש לא בגרסה הישראלית, אלא בגרסת הסלבס של "האח הגדול בריטניה", שמשודרת ב"צ'אנל 5" המקומי. קלאסי. 


מאשרת לו עוד ריאליטי? סקוט דיסיק עם קורטני קרדשיאן (אינסטגרם)


על פי הדיווחים באנגליה, דיסיק בן ה-32 יזכה למשכורת של 660 אלף פאונד (שהם 986 אלף דולר. כן, כמעט מיליון דולר!) באם יסכים להיכנס לבית הסגור, הסכום הגדול ביותר ששולם לאיש חשוב מאוד עבור הופעה בתכנית ריאליטי בממלכה הבריטית. הסיבה: "הוא יוכל לפטפט ולפלוט מידע עסיסי על בנות משפחתו המעניינות", במסגרת השעות שבהן יבלה בין החדרים המצולמים, טוענים יודעים דבר לעיתון "הסאן". 
 
עם זאת, תהליך הגמילה שעבר לאחרונה, עשוי להוות בעיה אם בן משפחת קרדשיאן יחליט ללכת על האתגר. "עובדים קשה כדי לעכב את תחילת העונה החדשה, רק כדי לוודא שסקוט כשיר להשתתף בעונה, זה יהיה ענק. הוא ממש מוכן לזה", מספרים רכלנים לצהובונים בבריטניה. עד כה, ההפקה באנגליה גייסה רק מפורסמים סוג ד' לריאליטי הבריטי, כך שאם יצליחו לגייס את סקוט, ישדרגו את הרייטינג של התכנית, שכנראה תגיע לכותרות ברחבי העולם. רק אתמול (רביעי), הוכתר כ"גבר המפורסם שחיפשו הכי הרבה בשנה החולפת", במנוע החיפוש הפופולרי יאהו.



לאחרונה, נראה שבני משפחת קרדשיאן מסתדרים עם דיסיק הסורר, שרב עם מרבית בני המשפחה לאורך השנים. גם בחג ההודיה האחרון, הזמינו אותו לארוחה המשפחתית, שם חלק שולחן עם ילדיו, מייסון, פנלופה וריין, עם קים קרדשיאן וכן הוריה של בת הזוג שמעולם לא נישאה לו - קריס וקייטלין ג'נר. נו, עם משפחיה שכזאת עוד ריאליטי לא יזיק. או שכן.