מפכ"ל המשטרה לשעבר רנ"צ בדימוס יוחנן דנינו מסר היום (ראשון) עדות פתוחה במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) ובדבריו , כך נודע למעריב אונליין, חיזק וביסס את גרסתה של המתלוננת כנגד ראש להב 433 במשטרה ניצב רוני ריטמן, בחשד לעבירות של הטרדה מינית.



רנ"צ בדימוס דנינו, לא היה נוכח אומנם באותו אירוע מדובר מלפני חמש שנים ולא היה עד לאשר התרחש על פי גרסתה של הקצינה בחניון של אותו מועדון, אך שטח בפני החוקרים בעדות מלאה פרטים שהיו ידועים לו.
 
בכל מקרה כבר מחר או מחרתיים יעבירו ראשי המח"ש אורי כרמל וסגנו משה סעדה את העדכונים הרלוונטים אודות החקירה למפכ"ל הנכנס רנ"צ רוני אלשייך וזאת לפני הפגישה המתכוננת שלו עם ניצב ריטמן אשר מבחינתו ממשיך לבקש לחזור לתפקידו כבר ביום שלישי הקרוב בתום ימי החופשה המאולצת.
 

ניצב ריטמן, גורס מאז חשיפת הפרשה כי מדובר ב"עלילת דם מרושעת ומזימה לסיכול ממוקד" שנרקמה סביבו על ידי קצין בכיר בלהב בדרגת תנ"צ. כל זאת על רקע בדיקה שעורך ראש את"ל דוד ביתן באשר להתנהלותו של אותו קצין ואשר העלתה כבר בראשית הבדיקה חשדות לכאורה להתנהלות בלתי כשירה.
מקורביו של ניצב ריטמן טוענים כי "המתלוננת היא שליח בפרשה, שעשתה כדבר הממונה עליה והתלוננה נגד ניצב ריטמן. היא זומנה להעיד בפני הוועדה אולם התעלמה מהפניות אליה בטענה שהיא נעדרת בנסיבות רפואיות אולם הגיעה למח"ש והתלוננה כנגד ראש הלהב".
 
בימים הקרובים אמור ניצב ביתן להעביר את ממצאי ועדת הבדיקה אל המפכ"ל רנ"צ אלשייך ולפי אותם ממצאים תתקבל ההחלטה כיצד לנהוג בתנ"צ שעומד לכאורה מאחורי הגשת התלונה.
 
במח"ש מעריכים כי אין קשר בין השניים למרות הנסיבות לכאורה שהובילו להגשת התלונה. "גם אם יש טענות כנגד התנ"צ המדובר אין בכך כדי למוטט את גרסת המתלוננת. המניע שלה אולי נגוע במניעים אישיים אבל הגרסה שלה אומתה ואוששה על ידי עדים בפרשה".
 
איל כהן, אופיר סטרשנוב וירון לונדון, מסרו בתגובה כי "חזקה על מר דנינו שאם היה מודע לעבירה כלשהי שבוצעה כלפי המתלוננת, אשר לפי טענתה התרחשה לפני 5 שנים, היה מורה מיידית על פתיחה בחקירה נגד ניצב ריטמן. העובדה שמר דנינו מינה את ניצב ריטמן, לפני שנה וחצי, לתפקידו כמפקד להב 433 מדברת בעד עצמה. ניצב ריטמן שב ואומר שהאירועים הנטענים כנגדו לא התרחשו וכי מדובר בעלילת דם. ניצב ריטמן משוכנע שהאמת תתברר במהרה והוא נחוש לשוב לתפקידו בהקדם".