זה משהו באוויר, או שאווירת חג החנוכה מוציאה מהבוידעם שלל אושיות מהעבר? נדמה שאפילו זקני שכונת רמת אביב ג', לא היו מוכנים לאיחוד נוסטלגי שכזה בין שניים מהכוכבים הגדולים ביותר של הדרמה על המעושרים מצפון תל אביב, ששודרה אי שם בשנות ה-90. קבלו את גילת אנקורי ושלמה סדן, או עידית ומייק לינוביץ' בשבילכם, יחד. שוב. אחרי 20 שנה!
 


"ערב טוב? מה כל כך טוב בו". גילת אנקורי ושלמה סדן (צילומים: רפי דלויה)



מיסיס לינוביץ', את לוהטת! אנקורי


נכון, יעל בר זוהר (שרון לינוביץ'), נועה תשבי (דפנה) ואפילו עוזרת הבית לייזה (שברחה מעידית) ויתרו על האירוע הנוצץ, שאיחד את שני כוכבי הדרמה המדוברת "רמת אביב ג'". בכל זאת, לא כולם התפנו והספיקו להגיע לאירוע פתיחת "חג המחזמר" בבת ים. אבל אפילו סדן (שחילטר גם כנהג מונית בשנים החולפות) מופיע במחזמר "הזמיר" ואנקורי שהגיעה על תקן מגישת פרס במסגרת האירוע, התקשו להסתיר את ההתרגשות כשפגשו אחד את השנייה והבטיחו שישמרו על קשר. כל עוד לא תשלפו ציפורניים, טוב? 


כוכבת נולדה. דניאל יפה



חני נחמיאס מבלה עם ילדי "בית הספר למוסיקה". פאן



בין הצופים בקהל, גם יהורם גאון 


מלבד סדן, על הבמה של חג המחזמר הופיעו גם זוכת "אקס פקטור" דניאל יפה, השחקן צחי הלוי, טלי אורן וילדודס שיצאו מ"בית הספר למוסיקה", יחד עם חני נחמיאס הנוסטלגית. בקהל, ישבו לא רק מארגן האירוע, הבמאי אורי פסטר, אלא גם יהורם גאון, ג. יפית, צדי צרפתי, אביבה אבידן, אוהד חיטמן ושלל חובבי מיוזיקלז. עכשיו צריך לצפות לאיחוד מרגש של כוכבי "לא כולל שירות" ואפשר לנוח.


צדי צרפתי ואורי פסטר מסתחבקים



חנן גולדבלט אזרח חופשי!



ברצינות, טלי אורן? השחקנית מתאמצת על הבמה


היוש, ג. יפית מנסה לחייך 



כותל המזרח של אוהד חיטמן ואביבה אבידן עם בתה מאיה



אם כבר פגז מן העבר, הנה ניצה שאול