המועמדת לנשיאות ארצות הברית מטעם המפלגה הדמוקרטית, הילרי קלינטון, נפגשה עם יורש עצר של המאפיה, שביקש כי אביו שעמד בראש רשת של סמים ישוחרר מבית הסוהר בתמורה לקולות, כך נחשף אתמול (רביעי) ב'דיילי מייל'.

האישה הראשונה של ארה"ב לשעבר פגשה את ג'ובאני גמבינו, בנו של פרנצ'סקו 'סיצ'יו' גמבינו ובן דודו של קרלו גמבינו - הבוס של משפחת הפשע הידועה לשמצה ולשעבר ראש המאפיה האמריקנית - בזמן שניהלה את הקמפיין לבחירות המקדימות לנשיאות ב-2007.
המועמדת המובילה לנשיאות מטעם המפלגה הדמוקרטית דיברה עם הבן למשפחת הפשע שעלה לאחרונה לכותרות כשאמר שהוא יגן על ניו יורק מפני דאעש, באחת מהפיצריות שבבעלותו בצ'רלסטון, דרום קרוליינה.
 

האב בן ה-41, שריצה עונש מאסר של 30 שנים בזמנו, רמז כי יצר קשר עם קלינטון על מנת לראות אם היא תוכל לעזור לשחרורו המוקדם באמצעות החנינה הנשיאותית. בתמורה, כך הניח הדיילי מייל, יסייע גמבינו לקלינטון להשיג קולות בפריימריז נגד יריבה דאז, הנשיא ברק אובמה.
בראיון ל"דיילי מייל" הבריטי סיפר גמבינו על זיכרונות טובים מהפגישה עם קלינטון בפיצרייה. "כשמדובר בבן משפחה שלך אתה לעולם לא שוכח מפגש חשוב. רוב הסיכויים שהיא כבר הספיקה לשכוח את המפגש אבל אני לא שכחתי" אמר גמבינו "כשאבא שלך בכלא תהיה מוכן להגיע גם לקוטב הצפוני בשביל לשחרר אותו", הוסיף גמבינו. 
 
ספק אם מפגש בודד עם אדם הקשור למשפחת הפשע המאורגן המוכרת ביותר בארה"ב הוא שיפיל את קמפיין הבחירות המוצלח עד כה של קלינטון בדרך לראשות המפלגה הדמוקרטית והבית הלבן, אך הוא בהחלט מעלה שאלות על הקשר הבלתי מנותק בין העולם התחתון בארצות הברית למסדרונות השלטון.