דונלד טראמפ עלה לכותרות בחודשים האחרונים, כשהפך להיות המועמד הרפובליקני המוביל לנשיאות ארצות הברית. העובדה הזאת, ביחד עם היותו אדם יוצא דופן בהתנהגותו, הביאה לעניין גדול סביבו, מה שגרם למגזין "טיים" לבחור בו כאחד המועמדים לאיש השנה. בסופו של דבר, אגב, נבחרה אנגלה מרקל לאדם המשפיע ביותר על שנת 2015.



במהלך צילומים לאיש השנה של "טיים", הזמין המגזין את המועמד לנשיאות ארצות הברית בניסיון לצייר תמונה פטריוטית. הצילומים, שנערכו אצלו במשרד, היו אמורים להיגמר תוך זמן קצר, אבל בסופו של דבר הפך טראמפ להיות כוכב המישנה. עייט, איתו הצטלם טראמפ, החליט להשתולל קצת ולא ממש הרגיש בנוח עם המיליארדר, אז הוא התחיל לעשות את מה שהוא יודע - ולנופף בכנפיים. 

גם לאחר מכן, כאשר התיישב על השולחן שלו על מנת לייצר תמונת עבודה כשהעייט לצידו, הוא "נכנס" לטריטוריה של העייט, ומיד ספג ממנו אזהרה שלא משתמעת לשני פנים.


בדרך לישראל, ולהבעיר את האזור?

סערת דונלד טראמפ עשויה להגיע עד למקום הרגיש ביותר במזרח התיכון? אם זה תלוי במועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, בהחלט. מקור המקורב לארגון הנסיעה שלו לישראל, אישר ל"ג'רוזלם פוסט" כי ביום רביעי צפוי צוות של המועמד הרפובליקני לנשיאות, שעובד על הלוגיסטיקה של הארוע, לבדוק דרך בה יוכל להגיע אל הר הבית לביקור במקום הקדוש. הביקור של טראמפ מגיע בצל ההתבטאות שלו, שלא לאפשר כניסה של מוסלמים לארצות הברית עד אשר הממשל במדינה יבין מה קורה  ואיך להתמודד עם הבעיה. 

ביקורו של טראמפ עלול להצית מחדש את המתיחות במקום הקדוש הן ליהודים והן לערבים, שנרגעה מעט בזמן האחרון. הפלסטינים אף טענו כי ישראל מפרה באופן עקבי את הסטטוס קוו במסגד אל אקצה, דבר אשר נדחה על הסף על ידי ישראל, שהוכיחה כי לא נעשה שום שינוי בהר. כתבת הג'רוזלם פוסט הוסיפה כי דווקא הישראלים הם אלה אשר מוטרדים במהלך הביקור, שכן אסור להם להתפלל במקום וכי המקום מאובטח על ידי כוח הוואקף הירדני. מוקדם יותר השנה התלוננה משלחת קונגרס אמריקאית כי הוטרדה על ידי השומרים במקום.

יו"ר ועדת ירושלים ברשימה המשותפת, חבר הכנסת אחמד טיבי אומר כי באם יתברר שאכן דונלד טראמפ מתכוון לבקר במסגר אל אקצה, מדובר בניאו נאצי שהוא גם פירומן בינלאומי. "איך יעלה על הדעת שמי שמתבטא נגד מיליארד וחצי מוסלמים בעולם יבקר במסגד אל אקצה, אסור לאפשר את הביקור הזה ואני מקווה שחבריו ומקבליו פניו בארץ יימנעו זאת ממנו אחרת אחרים יימנעו את הדבר". ח"כ טיבי הוסיף כי מסגד אל אקצה הוא לא מקום שטיפוסים נאלחים כאלה אמורים להגיע אליו, טראמפ ברחבת המסגדים הוא כמו צלם בהיכל".