לא חשבתם שהאיש והטקסי, זה עם בגד הים הזרחני, נולד בשם טילטיל - נכון? היום, כולם מכירים את כוכב העונה הנוכחית של "הישרדות", זה שבילה על המסך גם במסגרת "המירוץ למיליון" ואהוב על הצופים גם בזכות הגישה הישרה והפנינים שהוא מוציא מהפה, בכינוי החיבה שהפך לשם הרשמי שלו. אבל בתעודת הזהות, השם שמצוין לצד התמונה שלו הוא לירון אורפלי.
כעת הגיע הזמן לספר שנהג הטקסי - שכפי שגיליתם כאן, יוכל להפעיל גם את הילדים שלכם במשימות כאילו הם על אי בודד - זכה לקבל את הכינוי המוכר שלו מאדם מיוחד, בגלל כישרון מיוחד. זה קרה אי שם בילדותו של אורפלי, אז טילטיל היה חברו הטוב של ניר סביליה, מי שהפך לימים לכדורגלן ישראלי מפורסם.

רוץ, ילד, רוץ. טילטיל אורפלי (יח"צ)



אורפלי, בילה עם סביליה על מגרש הכדורגל מאז שהיו בני שבע - כאשר השניים שיחקו יחד בקבוצת מכבי תל אביב לילדים עד שהתבגרו. במהלך השנים, הפך לבן בית במשפחת סביליה, כך שאביו של ניר, יהודה סביליה, צפה בשנים רצים ובועטים יחד על המגרש. מפה לשם, בזכות כישורי הריצה המהירה של השורד (שרץ על המגרש ממש כמו "טיל"), אבא סבילה החליט לקרוא לילד טילטיל. הגיוני, לא?
 
השם דבק בשורד, כך שמאז ועד היום, החל מהמורים בבתי הספר, דרך המפקדים בצבא, ועד לחברים והנוסעים במונית הקסם שלו - כולם קוראים לגברבר טילטיל. אגב, לאורפלי יש כינוי חיבה נוסף, פרטי ומשעשע בזכות כישרון אחר בחייו, אבל הוא יישאר שמור במערכת. אופסי.