את האמת, לא היה ברור כמה זמן יחזיק הקשר של עוז זהבי עם השחקנית ליהי קורנובסקי. בכל זאת, מדובר בקזנובה מקומי שהחליף בשנים האחרונות את הנשים בחייו בתדירות של אחת לכמה שבועות, כך שהעובדה שמאז הקיץ הוא מבלה עם אותה גברת לוהטת, מפתיעה בהחלט.



אמש (שני), זהבי לא רק פרגן לחברתו בחודשים האחרונים כשהגיע לבכורת סדרה חדשה שבה היא מככבת - אלא הביע את החיבה העזה שלו כלפיה מול המצלמות, כשלא התאפק וניק אותה. טוב, יותר כמו ניקר את הלחי, אבל בכל זאת. הו, אמורה.


חמודים? עוז זהבי עם  קורנובסקי (צילומים: רפי דלויה)


לא, צמודים! זהבי מנשק


טוב, אפשר להבין למה. זהבי וקורונובסקי
 
אבל קורנובסקי, שמככבת בסדרה החדשה של yes "להרוג את הסבתא", לא היתה מושא האהבה היחיד של זהבי באירוע. אל הבכורה הגיע גם ה"אקס" של עוז - השחקן אוהד קנולר, זה שנצמד אל זהבי העירום בקרבה במסגרת התפקיד שלו בסרט ההמשך ל"יוסי וג'אגר". אמאל'ה, כמה גאווה.


אלי פיניש הגיע סינגל!


הלו, זאת מירי. אלוני בטלפון


מדוע מאור שוויצר כל כך נבוך?


מועדון האקסים. זהבי עם אוהד קנולר

אל מוזיאון ארץ ישראל, הגיעו גם ייתר כוכבי סדרת הסאטירה החדשה, בהם אלי פיניש, רמי הויברגר, מירי אלוני הוותיקה, גל תורן, מאור שוויצר החתיך והאחים חי ורונן דוידוב. כולם, בילו בשמחה עם חברים לתעשיית הבידור שהגיעו לעשות להם כבוד ולצפות בסדרה שתעלה למסך בשבוע הבא. כך שבין השאר נצפו על השטיח האדום גם ליאור רז, צחי גראד, מיכאל אלוני, ליאת הר לב ההריונית עם בן הזוג בועז קונפורטי ("פאודה") ואחרים.


מיכאל אלוני ושוויצר מדסקסים ברצינות


גם הוא כאן! מודי בראון


"אז איפה איפה הן, הבחורות ההן!". אלוני ופיניש


מסוקס. ליאור רז


"נהנית לעבוד עם החברה שלי?". זהבי עם פיניש


נראה אבוד. רמי הויברגר


אלוני וגל תורן מראים חיבה גם הם!


נתראה על המסך! צוות "להרוג את הסבתא"