קים קרדשיאן עשתה מה? טוב, זה היה רק עניין של זמן עד שאחת הנשים המפורסמות בעולם תשוב לכותרות ברחבי העולם - למרות שרק לפני ימים ספורים הביאה לעולם את ילדה השני. לא בזכות תמונת עירום חדשה או שינוי דרסטי במראה, אלא בגלל המלצה מרגשת שכוללת את בליעת השליה שלה. בליעה, פיזית, לקיבה שלה. מה לעזאזל?


מלכת הריאליטי-טראש, שהביאה לא מזמן את הבייבי סיינט ווסט לעולם (כשבעלה קניה ווסט צמוד אליה) - אמנם עברה לידה קשה, שבעקבותיה ייתכן שלא תיכנס יותר להריון בחייה, אבל היא לא מאפשרת לחוויה להפריע לה. אמש (שני), פרסמה ברשת שהיא ממליצה לנשים לשמור את השליה, האיבר שגדל במהלך ההריון בצמוד לרחם האדם ונפלט אחרי הלידה מגופן - ואז לצרוך אותו כמזון. הסיבה: "זה ממש בריא וטוב עבור אמהות טריות". מזעזע, מרגש, מה לא.

גלולות השליה של קרדשיאן. נהדר (טוויטר)

"אני לא אדם הוליסטי או מישהי שאי פעם חשבה שתאכל את השליה של עצמה", הסבירה קימי, "אבל ייבשתי והקפאתי את שלי אחרי הלידה, הפכתי אותן לכמוסות שאני נוטלת בכל יום - כך שלא ממש טיגנתי ואכלתי את זה כמו סטייק". קרדשיאן, חקרה וקראה במהלך ההריון על נשים שצורכות את השליה ולמרות שלא זרמה עם הרעיון כשילדה את נורת' ווסט, החליטה לנסות זאת הפעם. את התוצאה, צילמה ופרסמה ברשת.


"חשבתי לעצמי שאין מה להפסיד, לא ממש רציתי לחוות דיכאון של אחרי לידה וחשבתי שאי אפשר לטעות כשמדובר בכדור שמכיל את ההורמונים של עצמי, שהוכן עבורי", כתבה באתר האינטרנט שלה, "אני מרגישה אנרגטית ולא סבלתי מתופעות של אחרי לידה. אני ממש ממליצה על זה לכל אחת ששוקלת את זה אחרי לידה!", כתבה בשמחה. אז בעצם מדובר במשקה אנרגיה שמופק מהגוף שלך, כן קימי?


יאמי. קים קרדשיאן עם קניה ווסט (אינסטגרם)