מותג הרהיטים האיטלקי "ניקולטי" חגג השבוע  35 שנה לנציגות בישראל. לרגל האירוע הגיעו ארצה בני משפחת ניקולטי, שכמובן לא ויתרו על ביקור באולם התצוגה של המותג בראשון לציון - ועל הדרך השיקו גם קולקציה חדשה. אבי המשפחה ג'וזפה ניקולטי, המעצב גא'ן פרנקו, המנכ"ל אוסטקיו ניקולטי, ולוצ'יאנו ניקולטי - מנהל כספים, הרגישו בבית ולא ויתרו גם על טיסה למצדה וסיורים בארץ הקודש.



הצגה בבית המשפט

אירוע יוצא דופן בבית המשפט העליון: במשכן המפואר שנוהג לאכלס ולארח עורכי דין בגלימות, צדדים מיוזעים ודיונים אינסופיים, נערכה השבוע הצגה מבית היוצר של תאטרון החאן הירושלמי. המדובר בהצגת היחיד "הזהו אדם?", על פי ספרו של פרימו לוי, בבימויה ועיבודה של מור פרנק. ההצגה, מגוללת את סיפור לכידתו של מחבר הספר, אשר נלכד בידי האיטלקים במהלך מלחמת העולם השנייה ונשלח למחנה ההשמדה אושוויץ - שם הצליח לשרוד כנגד כל הסיכויים, עד לאחר המלחמה. 
 

אל האודיטורים של בית המשפט העליון, שם הועלתה ההצגה, הגיעו שופטי ועובדי בית המשפט העליון, כדי לצפות בשחקן ניר רון בתפקיד הראשי והיחיד בהצגה. בין הנוכחים נמנו שופטי בית המשפט העליון בעבר ובהווה, ד"ר יורם דנציגר, יצחק עמית, עוזי פוגלמן, אלייקים רובינשטיין, דליה דורנר, חנן מלצר, אילה פרוקצ'יה וניל הנדל.

(צילום: מערך הדוברות של הרשות השופטת)

סובארו באם המושבות

אולם תצוגה חדש של מותג הרכב היפני "סובארו" נפתח השבוע בפתח תקווה. את טקס חנוכת האולם החדש אירחו מיכאל לוי, יו"ר קבוצת סמל"ת, אורי להב מנכ"ל קבוצת סמל"ת ועומר לוי משנה למנכ"ל סמל"ת. יאשושי אינאמי, שהוא מנהל השיווק של סובארו באירופה, הגיע גם הוא לאירוע והעניק מתנה לעומר לוי - תמונת שלד אבטיפוס של רכב סובארו. באו לגזור את הסרט גם ראש עיריית פתח תקווה איציק ברוורמן, איש העסקים שמעון ברזילי - בעלי סוכנות סובארו בירושלים, אלי חיים סמנכ"ל מועדון עמיתי חבר, רמי יהודיחה הבעלים של משרדי הפרסום LEAD ועוד.


יאשושי אינאמי עם עומר לוי (צילום: איתן דור)

הסאטירה של אילון וקופרמן

במוזיאון ארץ ישראל שברמת אביב, נערכה בערב יום שני הקרנת הבכורה של הסדרה "להרוג את הסבתא" - סדרת סאטירה חברתית פרועה על ישראל 2015, מבית היוצר של yes.  באירוע נכחו בכירי חברת הלוויין ובראשם המנכ"ל רון אילון, אלעד קופרמן שהוא מנכ"ל ENDEMOL ישראל, המפיק יואב גרוס, יונה ויזנטל ואילנית באומן וכן חברי הקאסט של הסדרה: מירי אלוני, אלי פיניש, רמי הויברגר, גל תורן, מאור שוויצר, ליהי קורנובסקי, סופי אוסטריצקי, רותי בורנשטיין ועוד.


יואב גרוס, אלעד קופרמן ורון אילון (צילומים: רפי דלויה)

אילנית באומן ויונה ויזנטל 
 
המלצת השף | גילה אבידן, גברת פלפלת


(צילום: שי ניבורג)

שפית ביסטרו "גברת פלפלת", ממליצה על מנת פלפלים ממולאים. "פלפלים בטעם של סבתא כי את הטעם שלה אי אפשר לנצח. טעם של בשר נקי, מעט אורז, מלח, פלפל וכורכום - תבלין שהוא פצצת בריאות", מסבירה גילה אבידן. "הפלפל הממולא מחבק לנו את הבטן בימי חורף ומשביע את הנשמה. אחרי הבישול של הפלפלים על הגז אני ממליצה להכניס אותם לתנור".