פרשת סילבן שלום מסתעפת: לאחר שיו"ר מרצ, ח"כ זהבה גלאון, ח"כ מיכל רוזין וח"כ תמר זנדברג פנו היום (רביעי) ליועץ המשפטי לממשלה עו"ד יהודה וינשטיין, בבקשה כי יורה למשטרה לחקור את שר הפנים ח"כ סילבן שלום, לאור האשמות ועדויות חוזרות בתקשורת, המעלות חשד להטרדה מינית של עובדות הכפופות לו, נחשפה בערוץ 2 ג', מתלוננת נוספת.



ג' סיפרה על אירוע בו לטענתה השר נגע בה בעת שהיתה במשרדו: "הוא פשוט התחרמן עליי ואני הייתי בהלם. כשיצאתי לא אמרתי כלום, לא ידעתי אם הוא מתנהג ככה או שזה חריג. משם זה נמשך במשך עוד כשנתיים. הוא היה נוגע בי לפחות על בסיס שבועי". היא הוסיפה כי "כשמישהו היה נכנס למשרד השר היה שומע את הזמזמם ונשען לאחור כאילו לא קרה דבר".



על עליית השלב בהטרדות: "הפעם הראשונה קרתה בנסיעה לחו"ל, סילבן ביקש שאיגע לחדר שלו במלון ושם חיכה לי ללא חלוק, ערום לגמרי". היא סיפרה כי שמעה את הגרסה של המתלוננת הראשונה וזה אותם המשפטים לדבריה: "זה הזמן שלנו", "למה שלא תאהבי אותי גם". ג' סיפרה כי לקראת נסיעות משותפות לחו"ל היא היתה מפוחדת: "חששתי לטוס איתו. הייתי חוזרת חולה מכל נסיעה ויוצאת לחופשת מחלה קצרה אחרי כל נסיעה".



המתלוננת הראשונה מ' אמרה כי "זה דפוס התנהגות של בן אדם, אדם כזה צריך לקחת אחריות על המעשים שלו".



כזכור, הבוקר פורסם ב"הארץ" כי עובדת לשעבר בלשכתו של השר העלתה האשמות לפיהן היא סבלה לכאורה ממסכת הטרדות ונגיעות שנמשכה למעלה משנה. לטענתה, הפרטים הובאו לידי המשטרה אך היא סירבה להגיש תלונה. עוד פורסם כי המשטרה והמשרד של היועץ המשפטי לממשלה פנו אל העובדת לשעבר וביקשו ממנה מספר פעמים להעיד. בתגובה לפניית "הארץ" נמסר מטעמו של שלום כי "מדובר במחזור טענות שאין להן שחר. הנושא נבדק לעומק בעבר על ידי רשויות האכיפה ובהתאם להחלטת היועץ המשפטי לממשלה, על דעת המשטרה והפרקליטות, העניין הסתיים בלא כלום".