"האח הגדול" מי? חקירת המיליונים של מה? מתברר שיש עוד חיים מלבד הריאליטי (או החיים במדורי החדשות)  - כך שבזמן שידור פרק הפתיחה של העונה החדשה אמש (רביעי), שלל מפורסמים ברי מזל הגיעו להקרנת הבכורה החגיגית של הסרט "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" בישראל. גידי גוב, הכוונה היא בדיוק אליך.




חזק ואמץ. משחק אותה. גידי גוב (צילום: רפי דלויה)


מה עם הפופקורן? גוב

האושיות שזכו להיות בין הראשונים שצפו בסרט החדש בסדרת הפיצ'רים האהובה במתחם "יס פלאנט" שבראשון לציון, פגשו במקום כמה מהדמויות המיתולוגיות מהמסך - ששיחקו איתם בחרבות. גוב למשל, שלא מרבה להגיע לאירועים מתוקשרים, החליט לחרוג ממנהגו בגלל אהבתו לסדרת הסרטים והפתיע כשנכנס עם בנותיו למקום. 



תתנהגי יפה, כן? גוב עם בתו 


נטלי עטיה לא מבזבזת זמן על הריאליטי


רגע, מה? עטיה

הבדרן האהוב, הצטלם כמו מעריץ נלהב עם הדמויות שבילו בין האורחים, ממש כמו יוצאת "האח הגדול" נטלי עטיה, שהעדיפה להתעלם מפתיחת העונה של הריאליטי - שזכור לה ככל הנראה כחוויה פחות נעימה. בין הצופים בקהל היו גם הדוגמנית שירז טל (שהשיקה גזרה של אחרי הלידה האחרונה), ימית סול עם בעלה, יובל המבולבל, ליאון רוזנברג, דנה גרוצקי, ליאור סושרד, ויוצאת "האח הגדול" לירון זהבי, שלא הורשתה להיכנס להקרנה, כי הגיעה עם הפעוט הקטן שהביאה לעולם לפני כחודש. כוח מתעורר של ממש.

בתמונה: ימית סול בצילום סלפי עם חבר


ברור שהוא מתבלבל. יובל המבולבל


פוסט לידה. שירז טל


גיק. מאור זגורי


מה קורה שם? דנה גרוצקי


ליאור סושרד בוחן טריקים חדשים?


ליאון רוזנברג עף לחלל!


גם הוא בקטע של מדע בדיוני. הכדורגלן ערן זהבי


גם אתה, אור הלר? הכתב הולך לסרט