שאלתם את עצמכם לאחרונה, "מה עוד יכולים להמציא שאני לא מכיר?" אז הנה התשובה: האוניברסיטה המורמונית בריגהם יאנג שבארצות הברית ערכה מחקר, שממצאיו מעניינים ומפתיעים - מסתבר שתנועות סמן העכבר יכולות לזהות את רגשותיכם, בעיקר בהקשר שלילי. איך? כשהנבדקים במחקר הביעו אי שביעות רצון או בלבול, תנועות הסמן היו קצרות יותר, לא סדירות ואטיות לעומת התנועות המדויקות של אלו שהביעו סיפוק.

יגרמו לכם לקנות יותר

מסתבר שהמחקר יכול להועיל מאד לתעשיית המסחר אונליין, שיכולה לנתח באילו חנויות, מוצרים או אזורים באתר, הצרכן הרגיש הכי בנוח ולנצל את זה כדי, כמובן, למכור יותר. 
 

המחקר התחלק לשלושה ניסויים. בראשון נבדקו 65 בני אדם שהראו חוסר שביעות רצון משווע מהמחקר. התסכול שלהם נראה בבירור בתנועות סמן העכבר, באטיות ובמרחקים הקצרים. 
 
הקבוצה השנייה דימתה חנות אונליין. הפעם נבדקו 126 קונים פוטנציאליים. לפי צוות המחקר, 81.7% מניתוח הרגשות שלהם היה מדויק. הקבוצה השלישית קיבלה הוראה להשתמש בכלי די מורכב להבנה כדי לרכוש אונליין. גם כאן, רמת הרגש נראתה בבירור בתנועות הסמן.
 
תוצאות המחקר יכולות לשנות את כל גישת החנויות אונליין ואת חווית הרכישה שלנו. שימו לב, אולי ברכישה הבאה שלכם יתחוללו שינויים בעוד אתם משוטטים באתר, שישנו את הרגשתכם ויובילו אתכם, בסופו של דבר, לרכישה.