טעות מביכה בלאס וגאס: מנחה תחרות היופי היוקרתית מיס יוניברס הכריז בטעות על המנצחת הלא נכונה, אך משגילה כי טעה נאלץ להתנצל, והעביר את הכתר לזוכה האמיתית, שחקנית ודוגמנית בת 26 מהפיליפינים. 

המנחה סטיב הארבי הכריז כי מיס קלומוביה זכתה בתחרות היופי ה-64 של מיס יוניברס, ששודרה בשידור ישיר על ידי רשת הטלוויזיה האמריקאית פוקס. מהר מאוד התבררה הטעות, והארבי הודיע כי הכריז על הזוכה הלא נכונה. 

שתי הזוכות, אכת מאוכזבת ואחת מתרגשת. צילום: רויטרס
שתי הזוכות, אכת מאוכזבת ואחת מתרגשת. צילום: רויטרס

 

בשידור החי נראית בבירור אכזבתה של מיס קולומביה והתרגשותה המהולה בבלבול של מיס הפיליפינים. מיס קולומביה נאלצה להסיר את הכתר מראשה ולמסור אותו למיס הפיליפינים. 
אביגיל אלפטוב, נציגתה של ישראל בתחרות אמרה לגלי צה"ל: "היינו על הבמה וראינו את ההבעות של הבנות. ישר לקחו אותה הצידה, היא נראתה מאוד נסערת. אני מתארת לעצמי שזו החוויה הכי נוראית שיכולה לקרות". 

"דרך מאוד לא שגרתית לזכות בתחרות" מיס פליליפינים. צילום: רויטרס
"דרך מאוד לא שגרתית לזכות בתחרות" מיס פליליפינים. צילום: רויטרס

 המנחה של הערב, סטיב הארבי, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אני רוצה להתנצל מכל לבי בפני שתי המתמודדות על הטעות הענקית. אני מרגיש נורא". 

הזוכה דווקא הגיבה בעדינות ואמרה: "מדובר בדרך מאוד לא שגרתית לזכות בתחרות". מדובר במהדורה הראשונה של תחרות היופי הבינלאומית, לאחר הערות שנויות במחלוקת של אחד הבעלים של האירוע, המתמודד הרפובליקני דונלד טראמפ. 
.