דודו אהרון, איזה חתיך! חובבי ומעריצי הזמר הים תיכוני, שמו לב לשינוי שעבר עליו בתקופה האחרונה. לא מדובר בהתרגשות לקראת יום הולדתו ה-31 שיחול בהמשך השבוע, אלא בסטיילינג האופנתי שלו, שקיבל תפנית: מזמיר מסלסל הארד-קור בלבוש מחויט לסוג של ראפר תל אביבי חטוב במיוחד. אבל זה לא קרה סתם - השינוי חל בגלל שלאחרונה אהרון מצא לעצמו אהבה חדשה.




נטול קילוגרמים. דודו אהרון מזיע (אינסטגרם)

תנוחו, אהרון ממש לא החליף את בת הזוג האוהבת שיר רוזנבלום, שמתפקדת על תקן הצמודה שלו כבר שנה שלמה (ואפילו חיה איתו תחת קורת גג אחת), אלא מצא תחביב שהוא גם בריא וגם יעיל - ריצה. מדי בוקר, פותח אהרון את היום בפיזוז וזיעה על שפת הים, מה שגרם לו להשיל עודפי משקל מיותרים וגם להציג גזרה מחוטבת במיוחד.

יאללה, מדגמן את הפיגורה! אהרון והחברים


מוכן למסלול. דודו אהרון (צילום: יוסי סבח)

הזמיר, הגיע לאירוע השקת משקפי השמש החדשים של המעצב מעוז דהאן לרשת "אירוקה" בסוף השבוע - בבוקר שאחרי שכיכב בשתי הופעות שונות עד שעות הקטנות של הלילה - שם התרברב בלוק החדש שלו וסיפר על הספורט שהוא מתרגל. אהרון גילה שלפעמים, במהלך הריצה על החוף, הוא עוצר אנשים שלא מזהים אותו ומפטפט איתם על החול והים. 

מיד בתום ההשקה, המשיך הסטאר למשחק הכדורגל השבועי הקבוע שלו, יחד עם קבוצת שחקני העבר שהקים ברחובות, עוד דרך להקטין את הכרס שעשויה להפריע. כל עוד בת הזוג של דודו מאשרת, הכל טוב לא?