1. מותג הוודקה גריי גוס יצא במהדורה מיוחדת לקראת הסילבסטר ומקבילו נובי גוד: GREY GOOSE VX. משקה המשלב בין הוודקה הקלאסית של המותג לקוניאק איכותי.

מחיר: 415 שקלים.
בשורה התחתונה: מגיע בבקבוק דקנטר העשוי מזכוכית פלינט ומשלב קוניאק שיוצר מענבים מאזור גרנד שמפיין בחבל קוניאק. הוודקה חלקה מאוד, הטעם שלה נשמר, ורק בסיומת ניתן להבחין ברמזים לתיבול של הקוניאק.


2. גמלא "השמורה" ברוט – יין מבעבע מענבי פינו נואר ושרדונה. היין עבר יישון של 12 חודשים על משקעי השמרים לפני הוצאתם וחתימת הבקבוק.
מחיר: 70 שקלים.
בשורה התחתונה: יין מבעבע קליל ומרענן שיקלע לטעם של רוב האנשים, גם למי שלא רגיל לשתות אלכוהול. יש ליין ניחוחות קלים של פרחים ותפוח ירוק.

3. וילרנאו ברוט של מותג הקאווה הוותיק, שקיים משנת 1949 בעיירה סנט סדורני דאנויה בקטלוניה. היין הוא בלנד של ענבי מרלו, מקבאו ופרייאדה.
מחיר: 69 שקלים.
בשורה התחתונה: קאווה קלאסית עם מתיקות קלה. יש לה ניחוחות נפלאים של תפוחים ירוקים, צבעה צהבהב־זהוב והיא מוגזת בצורה מאוזנת.

4. אקרמן החלו לשווק את J. P. ICE, מהדורת האייס של מותג היינות הצרפתי J. P. CHENET . במהדורת האייס שני יינות: רוזה ולבן, המגיעים בבקבוקים אטומים בצבעי ורוד ולבן.
מחיר: 39 שקלים.
בשורה התחתונה: את משקאות האייס מומלץ לשתות עם תוספת קרח, מה שבדרך כלל לא מומלץ ביינות אחרים. הם קלילים ומוגזים, ויש להם סיומת פירותית.

5. בחברת שקד מתכוננים לחגיגות ראש השנה האזרחית עם היינות החדשים של המותג הגרמני Blue Nun. למותג שני יינות חדשים: BLUE – יין לבן מבעבע עדין, ו־ROSE– יין רוזה מבעבע עדין.
מחיר: 49 שקלים.
בשורה התחתונה: היינות של Blue Nun אהובים מאוד בארץ, כי הם קלילים ופירותיים. סדרת המבעבעים החדשה לא שונה, והיא שווה כל שקל. ל־ROSE שטעמנו יש צבע ורדרד עדין, ויש לו טעם נפלא כשהוא מגיע קר מאוד.



6. לקראת ערב ראש השנה האזרחית נעשה שיתוף פעולה בין מעצב־העל רוברטו קוואלי לליקר האמרטו האיטלקי “דיסרונו אוריגינל”. זה שיתוף פעולה שלישי שעושה המותג עם מעצבים נחשבים, כשהקודמים היו ורסאצ’ה ומוסקינו.
מחיר: 120 שקלים.
בשורה התחתונה: כמו בשיתופי הפעולה הקודמים, העיצוב של הבקבוק פשוט יפהפה וללא ספק ייגע בלבם של שוחרי אופנה ואספני בקבוקים. הליקר הוא אותו ליקר, רק שהוא מוגש באריזה חייתית ומגניבה.

7. חברת ש.ע.ל רובין הביאה לארץ את יין המוסקטו של יקב גבריאל האיטלקי. היין עשוי מ־100% ענבי מוסקטו, והוא מוגדר כיין קינוח.
מחיר: 59 שקלים.
בשורה התחתונה: יין המתאים לחובבי המתוקים. בעל ניחוח של פירות קיץ ופרחים, יש לו הגזה עדינה מאוד וסיומת מתקתקה.

8. CAVA IBERICA SEMI SECO – קאווה חצי יבשה המשלבת ענבי מקבאו, פרלדה וקסרלו. הקאווה מגיעה אלינו מאזור פנדס שבקטלוניה.
מחיר: כ־25 שקלים.
בשורה התחתונה: קאווה במחיר מאוד נוח ומשתלם. לקאווה צבע זהבהב, היא ארומתית, מתקתקה, פירותית ומוגזת בצורה מאוזנת.

9. EMILIANO – למברוסקו מתקתק וקליל לשתייה, שמגיע מאזור אמיליה־רומאניה שבאיטליה. זהו למעשה יין מבעבע חצי יבש המיוצר מזן ענבים איטלקי.
מחיר: כ־25 שקלים.
בשורה התחתונה: יין מבעבע נפלא לחובבי המתוקים ולמי שעושה את צעדיו הראשונים בתחום המבעבעים. ליין יש הגזה נעימה, הוא מתקתק ופירותי.