האם דיירת "האח הגדול" עומר קינן, בת ה-22 שסיפרה שהיא רווקה כשנכנסה לבית הסגור - אבל הפכה ל"היא שלמעשה ניהלה קשר עם גברבר מוכר עד לרגע שבו הגיעה לריאליטי" - בעצם פנויה לאהבה מול המצלמות? אם תשאלו בוגרת מוכרת של התכנית וחברה טובה שלה בשם נופר מור, התשובה היא רווקה לחלוטין!
 
רגע אחרי כניסתה לבית "האח הגדול", קראתם כאן שקינן הסתירה מהצופים פרט מידע משמעותי על חייה. הברמנית התל אביבית, הצהירה שהיא רווקה ומוכנה להתאהב בבית "האח הגדול" - ובכל למעשה שיקרה, כי רגע לפני כניסתה לתכנית ניהלה זוגיות עם איש העסקים תמיר ויצמן, מי שבילה בעבר גם עם נטלי דדון. 


רווקה או לא רווקה, זאת השאלה. עומר קינן (צילום: ינאי יחיאל, יח"צ)

עם זאת, נופר מור, שהפכה לדיירת עם הניסיון המצטבר הגדול ביותר בבית "האח הגדול" (כשכיכבה בשתי עונות בבית הסגור) יוצאת להגנתה של קינן. "עומר לא שיקרה, היא מדברת על תמיר גם בבית ונכון לעכשיו היא בסטטוס של  רווקה לכל דבר ורשאית לעשות מה שהיא רוצה", מספרת מור למעריב. "נכון שהם היו בזוגיות לפני שהיא נכנסה לבית, אבל תמיר הבין שאין לדעת מה יהיה כשהיא תצא, יכול להיות שהקשר ביניהם יימשך ויכול להיות שלא. תמיר מפרגן לה והכי תומך בה בעולם, לא משנה מה היא תעשה". 

"אם מישהו ימצא חן בעיניה היא לא תוכל לשלוט בזה, למרות שאני בספק לא נראה לי שיש גבר שמתאים לה בבית. היא רק בת 22, הבית דינאמי, אי אפשר לדעת מה יקרה שם", מכריזה מור, שהתקרבה בחודשים האחרונים למתמודדת הריאליטי הטרייה. "מה שקורה בבית הוא נכון לבית ולא נכון לגביי החוץ. היו הרבה אנשים בעונות הקודמות ששיקרו כשנכנסו לריאליטי - והיו אנשים בזוגיות שלא דיברו עליה בכלל".

 

A photo posted by Omer Kaynan (@omerkaynan) on



 

A photo posted by I AM SCALI (@tamirweizman) on



קינן ומור, הכירו לפני כשנה דרך חברים משותפים שהם אנשי חיי לילה בתל אביב. משתתפת "האח הגדול", לא רק שהפכה ללקוחה במכון הקוסמטיקה של מור, אלא לחברתה הקרובה. זאת גם הסיבה שבגללה מור העניקה לקינן טיפים לפני כניסתה לבית. "אמרתי לה שתהיה היא. שלא תשתנה עכשיו גם אם אנשים עושים מניפולציות, שתעשה רק מה שמרגיש לה לנכון ושלא תחשוב מה יגידו בחוץ", הסבירה למעריב. "היא נסיכה ממש, ילדה רגישה ואכפתית. היא אוהבת לדבר אבל לשמש גם כאוזן קשבת, היא ילדה של בית, מאד שורשית".

מור, מכירה מקרוב מתמודד אחר בעונה הנוכחית: את עורך הדין הגולש עמרי בן נתן, שמתברר שגם הוא מכיר מקרוב מאוד את עומר קינן עוד לפני כניסתם לבית. "עמרי מכר גם שלי מזה שנים, גם הוא וגם עומר הם אנשים מקסימים", מור מעידה, "אני מקווה שתהיה לאנשים הזדמנות להכיר אותם. אני מחזיקה אצבעות שיחוו את החוויה עד סופה ויצאו מהבית ביום האחרון - בגמר".


מיודדים. עמרי בן נתן (יח"צ)