אתם לא באמת רוצים להסתבך עם מדונה. הרי מלכת הפופ והדיווה הגדולה ביותר על הגלובוס, תנצח אתכם בסופו של דבר. גם אם אתם הילדים המתבגרים שלה. גם אם היא תאלץ לפנות לבית המשפט כדי שיתערב. גם אם העניין יתפרסם בתקשורת ויגרום למבוכה משפחתית רגע לפני חופשת החג המאושרת. רוקו ריצ'י או אביו, האקס של מדונה גאי ריצ'י יכולים להסביר לכם.




לב מורד. מדונה עם רוקו ריצ'י (אינסטגרם)


מתברר שבנה בן ה-15 של הזמרת ובמאי הסרטים הבריטי, מאס בנסיעות ובטיסות סביב העולם בחודשים האחרונים. מדונה, מבלה בשלושת החודשים האחרונים בדרכים, במסגרת סיבוב ההופעות המצליח שלה "Rebel Heart Tour" יחד עם ילדיה, אך לאחרונה לרוקו המתבגר נמאס לבלות מאחורי הקלעים - כך שהוא החליט להעביר את זמן יחד עם אביו בלונדון. 

אבל כאשר היא גילתה שהוא מתכוון להעביר גם את ימי חג המולד וחגיגות השנה האזרחית החדשה עם אבא שלו ולא איתה - לא הצליחה לפעול לפי הדרישה שלה עצמה לפני כמה עשורים, ולהפסיק להטיף לבייבי הבלונדיני. "רוקו הבהיר בצורה חדה ביותר שהוא לא מתכוון להגיע לניו יורק עבור החג", פרסמו הצהובונים וגרמו למלכת הפופ להפוך לאמא הכי פולניה שיש. משם, הדרך לצו בית משפט היתה קצרה ביותר, ככה זה כשאת מדונה.


ביץ', היא מדונה. רוקו עם גאי ריצ'י (גטי)

לדבריה של מדונה, היה זה אביו של רוקו - במאי סרטי "שרלוק הולמס" - ששכנע אותו להישאר איתו, עם אשתו החדשה ואחיו הקטנים לחגוג בלונדון. כנער מתבגר, "ברור שרוקו מסתדר פחות עם אמו, הוא פשוט לא רוצה להישאר איתה וזה לא מפתיע", סיפר מקורב למדור הרכילות של העיתון "ניו יורק פוסט". לא שזה משנה - כי שופטת בית המשפט בארצות הברית, הוציאה צו הבאה לנער הסורר, לאחר שעורכת הדין של מדונה פנתה וטענה כי אביו הסית אותו נגדה.

למדונה וריצ'י, שני ילדים משותפים: רוקו שנולד בתחילת המילניום ודיוויד בנדה, שאומץ על ידי השניים ממלאווי שבאפריקה לפני כעשור, זאת מלבד שתי בנותיה של מדונה, לורדס הבוגרת (בת ה-19) ומרסי הקטנה (9) שאומצה אף היא מאפריקה. בעוד שהילד הצעיר נהנה לבלות עם המאמא המפורסמת, מתברר שאת המתבגר צריך להכריח. הוא לב מורד!


הכי מטיפה. רוקו ריצ'י (אינסטגרם)