בשבועות האחרונים, כוכב "הישרדות" עומרי כוכבי, השתדל לפתח תדמית כשורד הכי חזק על האי הבודד (פיזית, תרגעו), כזה שצולח בקלות כל אתגר בהונדרוס - אבל מתברר שלאחרונה מיסטר כוכבי לא הצליח לשרוד משימה קלה יחסית, ירידה במדרגות הבניין שלו. התוצאה, תהיה ניתוח מסובך שיעבור בשבוע הבא, כזה שישבית אותו למשך שבועות ארוכים של החלמה. אאוץ'.


כואב, כואב מאוד. עומרי כוכבי (צילום: אמיר מאירי)



"זה קרה כשנפלתי מגן עדן"



אז בתכנית, גילו לכם שכוכבי בן ה-27 הוא סייר חופים ומאבטח תל אביבי מסוקס. המראה המזוקן והשרירים, סייעו לטיפוח הדימוי הקשוח, אבל יש כמה פרטים שעדיין לא גיליתם על השורד. למשל, שהוא אחד השותפים הטריים ברשת הכריכים "מאצ'ו מאצ'ו" (על שם כוכבי, לא?), שמחזיקה כמה סניפים בעיר הגדולה (טפו, טפו). הבעלים המפורסם, החליק בסוף השבוע שעבר במדרגות בדרכו לביזנס שלו - מה שנגמר בהשתטחות על גרם המדרגות, שבר בשלוש אצבעות ובשורש כף ידו הימנית. לא נעים.
 
כתוצאה מהנפילה, השורד יכנס בתחילת השבוע הבא לחדר הניתוחים - שם יעבור הליך רפואי כואב שישאיר את ידו בגבס למשך שלושה שבועות ארוכים לפחות. לא, הוא לא יוכל לאכול מהסנדוויצ'ים התל אביביים שלו בשתי הידיים, אבל על פי התכנונים יגיע לשידור הגמר כשידו כבר ללא גבס או תחבושת מציקה. לא התזמון המומלץ למגבלות עם הידיים, הא כוכב?

כוכבי, החלמה מהירה.
"זה לא הגיע בזמן הכי מתאים, אבל מה אפשר לעשות".
 


עדיין מחייך. עומרי כוכבי במסעדה