בתוכניתה של ענת דוידוב "איפה הכסף" ב-103FM, היא התייחסה לדוח העוני שפרסמה המועצה לשלום הילד: "לפני שאנחנו נכנסים לעומק הנתונים, שלא נראים טוב ביחס לעולם המפותח, חשוב להדגיש שלנתונים על ילדים יש חלק נכבד בנתונים המספריים של הכלכלה - גם בחישוב ההוצאות וגם בהכנסות".


 
דוידוב המשיכה לניתוח ישיר של הנתונים: "עתה למספרים עצמם. אחוז הילדים העניים בישראל הוא הגבוה במדינות העולם המערבי. התופעה הזאת של הזחילה במעמדם המידרדר של הילדים כלפי מטה נמשכת כבר משנות ה-90 ומתעצמת בעשור האחרון".
 
דוידוב הפנתה שאלה רטורית למאזינים: "האם ידעתם למשל שהלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לא סופרת את הילדים הבדואים בדרום? ילדי הבדואים בדרום שקופים. אם הם היו קצת פחות שקופים, מספרם של הילדים העניים בישראל היה גבוה בהרבה".
 

"בינינו, אם לא היינו סופרים את הערבים והחרדים, מצבנו היה מצוין"


דוידוב המשיכה לפרט את נתוני עוני הילדים בישראל, ולהטיח האשמות בהתנהלות הממשלה. לדבריה, בקרב ילדי העולים משנת 2000 ואילך העוני גבוה יותר משאר הילדים בישראל, וכל ילד ערבי שני בישראל עני, "כלומר שקוף". כמו כן, כמעט כל ילד חרדי שני בישראל עני, "כלומר שקוף", תיארה בעוקצנות. דוידוב המשיכה: "אבל מה אכפת לנו מהילדים האלה בכלל? הם סתם חרדים וערבים ובדואים, הרי ראש הממשלה בנימין נתניהו כבר אמר לפני כמה שנים, 'בינינו, אם לא היינו סופרים את הערבים והחרדים, מצבנו היה מצוין'".
 
דוידוב סיכמה: "כנראה שלא רק את ראש הממשלה נתניהו זה לא מעניין, אלא גם את שר הכלכלה נתניהו, את שר הפנים נתניהו ואת שר השקופים אריה המכלוף דרעי. אז תתחילו להפנים השרים נתניהו, מצבנו לא מצוין, מצבנו על הפנים. ילדים זה שמחה, אצל העשירים".