שילוב של אופנה להמונים, כמה מוזמנים מעושרים והמון מפורסמים יוצר אירוע נוצץ אחד, לא? לכן מסקרן מאוד שהטופ מודל שמייצגת את מותג האופנה, לא הגיעה לאירוע חתונת בתו של מנכ"ל ובעלי השליטה של "פוקס", הראל ויזל. מי שכן הגיעה, היא מיס פוקס המיתולוגית - יעל בר זוהר, שנראה קרובה מאוד למשפחה שארגנה את איוונט השמחה.


גלאם. יעל בר זוהר (צילום: אביב חופי)

הזמן: ערב יום חמישי. המקום: נמל תל אביב. האירוע: חתונת בתו הבכורה של ויזל, ירדן, עם בחיר לבה תומר, בנוכחות המון צלמים, לא מעט כוכבי ביצה מקומיים ועוד מאות אנשים ששמחו לשלב ביזנס עם מעט פלז'ר. 

אך מה שגנב מעט תשומת לב מהחתן והכלה, לא היה השיר שביצע במקום מוש בן ארי, לא החברה ג'ני זבישה (היא צעירה ממנו 23 שנה!) שהגיעה עם הזמר, לא ההופעה של חברי "מה קשור" - ציון ברוך, שלום מיכאלשווילי ואסי ישראלוף - אפילו לא המאסטר שף חיים כהן או ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט. כן, אחד מרגעי השיא היה האיחוד מרגש של ויזל עם הפרזנטורית המפורסמת של "פוקס", יעל בר זוהר, שנכחה ללא בעלה גיא זוארץ.



יד ביד. מוש בן ארי והחברה הצעירה

הבלונדינית הזוהרת, שימשה עד שנת 2005 כפנים של הרשת. הרבה לפני ששלומית מלכה סיימה את בית הספר התיכון, בר זוהר הובילה את הקמפיין לרשת הבגדים לצדו של יהודה לוי, שבמקרה מנהל זוגיות עם הפזרנטורית הנוכחית שרשמה היעדרות מוזרה מהאיוונט. טוב, היא הרי היתה עסוקה בשבוע שעבר בשלל חגיגות משל עצמה!


שלישיית. אסי ישראלוף


מה. שלום מיכאשלווילי


קשור. ציון ברוך


מר בשלן. חיים כהן


זוגי זוג. רני והילה רהב


ליידי אין רד. שרון כידון


מתוק להם. עוגת החתונה