בביצה המקומית הקטנה שלנו, לפעמים כל מה שצריך הוא אירוע השקה נוצץ של חנות בגדים. נכון, רוסלנה רודינה, טילטיל ולירון רביבו - שלושה שורדים וצ'ילבות שהפכו כעת לחברים, לפחות כשזה מגיע לבילוי מול הצלמים? כוכבי העונה הנוכחית של "הישרדות", נראו קרובים בהחלט ופיזרו חיוכים אחד לשנייה ואל הקהל, כשהגיעו יחד לפתיחה של חנות בגדים. כמה אהבה, ראית אמסלם?




אל תבכה, זה לא יפה. רוסלנה רודינה עם טילטיל (צילומים: ראובן שניידר)


חברים טובים נהיה! טילטיל ולירון רביבו עם טהוניה רובל

למרות שגרמה להדחה של חברם הגבוה מהאי הבודד, רביבו שהיא כוכבת הישרדות, לא זכתה ליחס עוין מצד רוסלנה וטילטיל, כשכולם הגיעו לאירוע פתיחת החנות החדשה של רשת האופנה "גליתה" בראשון לציון. להפך - כולם חייכו, הצטלמו יחד (עם טהוניה רובל בתור המגשרת בין הטילטיל לגברת ביקיני) ונראו קרובים מתמיד.


עסוקה. אלכסה דול מסמסת


"אז אמרתי לו, באבי, אתה יותר גדול ממה שזכרתי!". דול מסבירה לימית סול

טילטיל, שהגיע לקניון הזהב עם אשתו ורד, לא הרפה מבת הזוג של אייל גולן - כך שהוא ורוסלנה הציגו לעיניי כל חברות שהחלה על האי ונותרה מגובשת גם בחיים האמתיים, מחוץ למשחק. מלבדם, בפתיחת החנות נצפו החברות הטובות דנה פרידר וימית סול (שבטח פטפטו על הצמודה החדשה של האקס אלי פיניש), הבלונדיניות עדי הימבללבוי, לירן כוהנר ואלכסה דול החטובה - שחזרה מניו יורק הקרירה לכמה ימים בישראל, תעזוב בסוף החודש להמשך בניית הקריירה הבינלאומית שלה בארצות הברית. ביוש.


סלפי עם המעריציםםםםם. דנה פרידר וסול


אחוות בלונד. לירן כוהנר ועדי הימלבלוי


"תמונה איתי? לבושה?!". לירון רביבו מצטלמת


דאבל טראבל. פרידר וסול


פאן לה. רוסלנה רודינה