מי תיאר לעצמו שבית "האח הגדול" יזכה לכל כך הרבה מחוות מעופפות ממעריצים מעושרים, כבר בשלב כל כך מוקדם של התחרות - או לייתר דיוק, כבר בשבוע השני לשהותם של מתמודדי הריאליטי בבית המצולם. אתמול (ראשון), נחשפתם כאן לסוד השמור: לדייר עם הפה הכי גדול בבית, שי חי, יש אהובה צעירה בשם תניה, איתה הוא מנהל קשר כבר יותר מחצי שנה, למרות שהציג את עצמו כרווק שלא מסוגל להתחייב לאישה אחת. היום תשמחו לדעת, שהגברת הצעירה החליטה לעשות הכל כדי לתמוך בו ולהראות שהיא מחכה לו מחוץ לבועת הריאליטי. איך? באמצעות מסוק מעופף מעל האולפנים בנווה אילן.

 

A photo posted by Tania Gerber (@tania__gerber) on



הדיירת שעמדה במוקד החיכוך עם שי חי, עומר קינן, כבר זכתה לחיזוק מבן הזוג תמיר ויצמן - ששלח לה מסוק שחג מעל הבית, כדי שלא תתייאש בעקבות האמירות הקשות של חי כלפיה. אתמול, גם  אלוף הקארטה בן ה-32 זכה למפגן תמיכה אווירי, מבת הזוג הדיילת, שחגגה בשבוע שעבר את יום הולדתה ה-23. גרבר, צפתה בחבר שלה ברגעים הקשים בבית, אלה שבהם הוא מוחרם על ידי רוב הדיירים בבית - ואז החליטה לשגר לו חיזוק מהאוויר. 


החברה של מתמודד העונה השביעית, התעופפה במסוק שחג בשמי בית "האח הגדול", עם הכיתוב המעודד "שי חי תהיה חזק , תני תמיד איתך", כי השמיים הם לא הגבול שמדובר באהבה כלפי מיסטר חי. אז אם לא בחתונה של בר רפאלי,  שמישהו כבר יסגור את השמיים מעל נווה אילן ויחסוך עוד מפגני יום עצמאות מפונפנים מיותרים!

 

A photo posted by Shai Hai Official (@shai_hai) on

 

A photo posted by Tania Gerber (@tania__gerber) on

 

A photo posted by Tania Gerber (@tania__gerber) on