בשנת 2008, מדונה הדהימה את העולם כשהודיעה על פרידה מבעלה דאז, במאי הקולנוע המוערך גאי ריצ'י. אז, נדמה היה שגם מלכת הפופ וגם הצנון הבריטי שבילה איתה כמעט עשור - נפרדים בצורה נאותה, מבלי לאוורר את הכביסה המלוכלכת בפומבי, כפי שקורה לא מעט בביצת הבידור.
 
בחזרה לעתיד, דצמבר 2015, שבע שנים אחרי הפרידה המתוקשרת ההיא: כל הלכלוך בין מדונה ובעלה לשעבר נחשף לעולם. הסיבה: בנם המשותף של השניים, רוקו ריצ'י, זה שלא רצה לבלות עם האמא המפורסמת שלו את תקופת החגים - עדיף להישאר בלונדון הצוננת יחד עם אבא והמשפחה החדשה שהקים - וזכה להתראה מבית המשפט האמריקני, שדרש ממנו להגיע לבלות עם מאמאדונה בניו יורק. זה לא עזר.


קרן האור של חייה. מדונה ובנה, רוקו ריצ'י, בתמונת אינסטגרם


רגע אחרי החג, שאותו בילתה מדונה לראשונה בחייה כשהיא בנפרד מבנה בן ה-15, נחשפים עוד פרטים בנוגע לסכסוך, שמתברר שנמשך כבר שנים ארוכות. על פי הצהובונים בארצות הברית, מקורבים למדונה מגלים שהדיווה משוכנעת שזה בעלה לשעבר שמטנף עליה מול בנם - כך שהילד כבר לא רוצה לבלות עם אמא שלו! 

"זה גאי שגרם לסלידה של רוקו מאמא שלו. הוא עומד במרכז המריבות של ההורים הגרושים שלו כבר שנים, בגלל מערכת היחסים המעורערת בינם", מספרים מקורבים למלכת הפופ. "מדונה מאוד קפדנית בכל הנוגע לחינוך הילדים שלה. היא שתלטנית, לרוקו קשה עם זה כנער מתבגר וגאי ידע את זה והשתמש בזה נגדה כשרוקו ביקר אותו. הוא הסית את הבן שלהם". 


קרועים. מדונה, גאי ריצ'י ורוקו, אי שם כשעוד היו משפחה מאושרת (גטי)


זאת, לדעתה של מדונה, הסיבה שריצ'י ג'וניור העדיף שלא לבלות את התקופה הקסומה של השנה יחד עם אמו, אחותו הגדולה לורדס בת ה-19, ואחיו הקטנים דיוויד (10) ומרסי (9) המאומצים ממלאווי. "למרות מה שקרה עם בית המשפט, מדונה משוכנעת שהוא ישוב בקרוב לבלות איתה, ככה זה אצל הורים פרודים", סיפרו הקרובים.

נשמות טובות אחרות, מעידות שמה שככל הנראה גרם לריב המשפחתי הנוכחי היה דווקא תמונות לא מחמיאות של הבן שפרסמה מדונה בשנה האחרונה עבור מיליוני המעריצים שלה באינסטגרם - כאלה שהביכו את רוקו. נו, אמא לטינאייג'ר, ברור שהיא תביך. "הוא מרגיש מושפל בגלל חלק מהדברים שהיא מפרסמת, זה עלול להרחיק את רוקו לתמיד", מספרים כמה מכרים של מלכת הפופ - זאת למרות שריצ'י בילה איתה את החודשים האחרונים בסיבוב ההופעות העולמי ואולי רוצה לנוח אצל אביו בשבועות האחרונים. נו, אמא, אל תטיפי!

אז, ככה מדונה חגגה את הכריסמס עם ילדיה:



 

A photo posted by Madonna (@madonna) on



 

A photo posted by Madonna (@madonna) on



 

A photo posted by Madonna (@madonna) on



BBB