משינה בפוך
"משינה בחורף היא אבולוציה של '30 השנים הראשונות', בשילוב מופעי האנפלאגד של השנים האחרונות. מצד אחד זה מופע אינטימי. מצד אחר יש בו נגיעות חשמליות. אנחנו אוהבים מוזיקאים חדשים לצדנו, שמגלים לנו זוויות שונות של השירים שלנו". כך מגדיר שלומי ברכה, איש משינה, את סיבוב הופעות החורף של המשינאים, שיושק בשתי הופעות לכבוד השנה החדשה. מצטרפים לסיבוב: עומר "ג'ו" נווה – גיטרה ופרקשן, גליה חי – ויולה, והזמרת רודי ביינסין.


20:30, מועדון "בארבי", תל אביב; אפטר פארטי, 1.1.16, 14:00


סילבסבטר מבעבע
מסעדת השף "פרונטו", בניצוחו של השף דיוויד פרנקל, תחגוג את השנה האזרחית החדשה עם תפריט טעימות מיוחד, לצד טעימת יינות. האורחים ייהנו מתפריט סגור במחיר קבוע, שמתוכו יוצעו מגוון אפשרויות למנות פתיחה, מנות ביניים, עיקריות וקינוחים לבחירה. כל זאת לצד תפריט איכותי של יינות בורגון הכולל כוס יין מבעבע, כוס יין לבן ושתי כוסות יין אדום.


החגיגות ייערכו בשני סבבים. הראשון יחל בין השעות 18:30־19:30 עד 21:30. הסבב השני יחל מ־22:00 עד השעות הקטנות של הלילה.


"פרונטו", הרצל 4, תל אביב


השף דיוויד פרנקל. צילום: תמוז רחמן



55 סיבות לחגוג
"בר 55" - על שם 55 ברזי הבירה על הבר - מציע לחוגגים ערב מיוחד לראש השנה האזרחית: די־ג'יי שירקיד עד אפיסת כוחות, ארוחת קומבינה לכל החבר'ה - שלושה מיני המבורגר, שניצלונים וצ'יפס. בחצות בדיוק: למברוסקו און דה האוס לקבלת השנה החדשה בראש הנכון.


יס פלאנט, ראשון לציון


רבים ומתפייסים
מופע המערכונים של בני הזוג שי אביבי ומיכל ליבדינסקי, "באושר ובעושר", יעלה בערב השנה האזרחית החדשה בצוותא תל אביב. המופע, שעוסק בכל הסיבוכים בחיי בני הזוג, החל בסלון ביתם של אביבי וליבדינסקי לפני כשלוש שנים לקהל החברים והשכנים בפרדס חנה. מאז המופע צבר תאוצה, ולאור הביקוש האולמות התמלאו בכל רחבי הארץ, והשניים חצו לאחרונה את הצגת ה־200.


"באושר ובעושר", 21:30, צוותא, תל אביב

שי אביבי ומיכל ליבדינסקי צילום: יח"צ


מרפסת הקוקטיילים
במרתף היין של "טייסטינג רום" ייערך משתה יינות, עם הנחה על כל היין למקדמי החגיגות בין השעות 19:00־21:30. במרפסת הקוקטיילים תתקיים מסיבה עם די־ג׳יי שינגן מוזיקת מיינסטרים.


"טייסטינג רום". מתחם שרונה, תל אביב



חגיגה באוניברסיטה
אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב פותחת את שנת 2016 עם "עקיצה טבעית" של אנסמבל ציפורלה. מיד אחרי זה, כמדי שנה, מסיבת סילבסטר המונית עם פינוקים, הפתעות ואלכוהול במחירים שלא תמצאו בעיר. על הסט: די־ג'יי נדב שפילמן.


אולם סמולרש, אוניברסיטת תל אביב, פתיחת דלתות: 20:30, תחילת מופע: 21:30


אנסמבל ציפורלה. צילום: יחצ



סרטנים כחולים
במסעדת "אבראג'", הממוקמת ביפו העתיקה, יחגגו גם השנה, כמיטב המסורת, בנשף חגיגי ומשתה מהאגדות. ברפרטואר: שתייה ואוכל כיד המלך, עם שירים וריקודים עד השעות הקטנות של הלילה. את החגיגה ילוו צמד זמרים בשירים לריקודים מכל הזמנים וימבה הפתעות.


הארוחה תכלול מבחר ענק של מטבלי השף, מנות ראשונות, ביניים, עיקריות ואחרונות ושתייה חריפה וקלה חופשי־חופשי כיד המלך. שף המקום יכין לחוגגים קרפצ'יו פילה עגל, סביצ'ה דג ים, סלט שרימפס במנגו וארוגולה פורטובלו במילוי גבינת עזים, על מצע עדשים שחורות, קדירת פירות ים עם סרטנים כחולים, צדפות קוקי סן ז'ק ועוד.


"אבראג'", כיכר קדומים 6, יפו העתיקה


סילבסטר עם ווליום
מסיבה ענקית בשיתוף פעולה של "הבוסתן" ו"ויקי כריסטינה". ברפרטואר: מיצגים אמנותיים מעולם הקרקס, המחול, התיאטרון, הווידיאו־ארט, פירמידת שמפניה ענקית, די־ג'ייז מהשורה הראשונה וים של אלכוהול. המסיבה תתחיל בשעה 15:30 בארוחת בראנץ' עשירה. אחרי הבראנץ' יעלה הווליום, ותתחיל מסיבת בראנץ' שתפתח את 2016.


רדינג 3, נמל תל אביב, 2.1, שבת, החל מהשעה 15:30


אוויר פסגות
לרגל יום הולדת 15 ל"סוהו" והשנה האזרחית החדשה, תיערך מסיבה ענקית עם שני ענקים, מוש בן ארי ואברהם טל, שיבצעו את כל הלהיטים שלהם.


במהלך הערב ינגן די־ג'יי טל טובי את מיטב הלהיטים, וסושי יחולק לקהל. לכבוד האירוע יוצב מחוץ למתחם המסעדה אוהל ענקי שבו יהיה גם מתחם VIP מיוחד.


מסעדת "סוהו", פתיחת דלתות: 22:00, משה בקר 15, אזור התעשייה הישן ראשון לציון



תחל שנה ובדיחותיה
עוז זהבי וחברי 3FALLING - ענבל לורי, אלון נוימן, רועי צדוק ומולי שולמן - פותחים את השנה החדשה בנפילה חופשית בלי מצנח, ומאלתרים הצגת תיאטרון שלא נכתבה או בוימה לפני כן בהשראת רעיונות הנזרקים מהקהל. מאלתר מאחורי הקלעים: די־ג'יי מרציאנו (איתמר צור).


"מרכז ענב לתרבות", גן העיר, תל אביב, 21:30


נבחרת 3falling צילום:יח"צ



הפי ניו BEER
"מולי בלומס", הפאב האירי הוותיק בישראל, מקבל את 2016 עם חגיגות סילבסטר בסניפי "מולי בלומס" בירקון ובשרונה, עם רשימת 16 דרינקים במחיר 16 שקלים בלבד, שיבטיחו את הדרך המרוממת ביותר לקבל את שנת 2016. בנוסף, תתרגש ב"מולי בלומס" הירקון הופעה חיה של מוזיקה אירית מ־21:30.


ברשימת המשקאות ב־16 שקלים לסילבסטר: קאווה, למברוסקו וריזלינג בכוס, שליש קרלסברג או טובורג, צ'ייסרים של וודקה סמירנוף שחור, וודקה ואן גוך, ויסקי בושמילס דבש ועוד.


"מולי בלומס", אלברט מנדלר 6, מתחם שרונה, תל אביב; מנדלי 2 פינת הירקון 100, תל אביב


מולי בלומס. צילום: יחצ



סטייל ניו אורלינס
ב"פרנץ' 57", בר קוקטיילים סטייל ניו אורלינס, מוציאים לקראת הסילבסטר תפריט מיוחד של קוקטיליי חורף: אייריש קופי אג נוג, "בלייזר" - ויסקי אירי, קרמל ושרי שמגיע חם ועוד. בחצר הפנימית המקורה תנגן להקת ג'אז במופע חי.


"פרנץ' 57", ברנר 2, תל אביב


כיפת הסילבסבטר
איל כהן, אחד הווקאליסטים והפרפורמרים הבולטים של "דה ווייס" האחרון, הופיע בשנה האחרונה אינספור, נכנס להקלטות ועומד להשלים אלבום בכורה.


לאחרונה הוציא כהן שיר ראשון, "אשא מבטי", שאותו כתב עם אוהד ריין. בהופעות הקרובות יבצע כהן את שיריו במופע אקוסטי, בליווי פסנתר וקונטרה בס, בניצוחו של המפיק והיוצר יהוא ירון, שמפיק לו גם את האלבום.


בית היוצר, נמל תל אביב, פתיחת דלתות: 20:30, תחילת מופע: 21:00


נובי גוד
ב"שמונה" יחגגו את השנה החדשה בנשף מפואר – שכולו אגדת חורף על פי מיטב המסורת הרוסית. החלל של "שמונה" יעוצב עם אלמנטים של חורף, עצי אשוח, שלג, קישוטים רבים ואורות כריסמס, לצד תפריט אוכל חגיגי עם מנות רוסיות מסורתיות המוגשות בערב השנה החדשה, מתנות יוקרתיות לאורחים והרבה שמפניה שתזרום ותשמח את החוגגים.


"שמונה", אילת 8, תל אביב, 22:00


הופעה מחשמלת
ברשת הברים "מייקס פלייס" יחגגו סילבסטר עם קוקטיילים מיוחדים: צ'ייסר מוזל יוגש לפי בחירה בהזמנת כל בירה, ומגש שמונה צ'ייסרים יימכר במחיר מיוחד לערב השנה האזרחית החדשה. וגם: הופעה של מיקריץ, שירקיד לתוך השנה החדשה בהופעת רוק אקוסטי מחשמל, עם ביצועים חדשניים לשירים של קולדפליי, רדיוהד, אואזיס, וואן ריפבליק, ברונו מארס, איפה הילד, משינה, ירמי קפלן, מוניקה סקס ועוד.


סניפי "מייקס פלייס"


סוכריות קופצות
השפים אלעד לוי ונדב נצר ממסעדת הבשרים "שיין אנד שארפ" סוגרים שנה עם תפריט סילבסטר זוגי. לכבוד השנה האזרחית החדשה, עיצבו לוי ונצר תפריט וירטואוזי, הכולל מנה ראשונה ועיקרית לבחירה, קינוח סילבסטר זוגי וקוקטייל סילבסטר (קאווה) לנשיקת חצות.


בין המנות הראשונות: כבד אווז על עוגת סולת, עוגת בסבוסה, זביון קוקוס, קרמבל כוסברה וסוכריות קופצות. בין העיקריות: נתחי בשר סטייל פורטרהאוס 700 גרם (מנה זוגית) ופריים ריב 700 גרם (מנה זוגית).


מסעדת Shine & Sharp, יגאל אלון 65, תל אביב


להגיע הביתה בשלום
אחרי שתספרו לאחור את השניות האחרונות של 2015, תתנשקו בחצות ותעצרו נשימתכם לקראת באג 2016 שלעולם לא יגיע - יגיע הרגע שבו אתם עלולים לגמור את כל הסילבסטר הזה בוואחד הנגאובר. להלן דאגה אחת פחות: מותג האלכוהול יגרמייסטר יוצא בשיתוף פעולה עם אצטרובל מדיה, קווי מוניות השירות 4 ו־5 והברים הכי חמים בעיר הלבנה כדי לדאוג שבסילבסטר הזה תשתו באחריות ותחזרו הביתה בשלום.


החל מיום חמישי, בכל הזמנת דרינק של יגרמייסטר באחד ממקומות הבילוי שיושבים על מסלול הנסיעה של קווי 4 ו־5, יקבלו הבליינים מהברמן כרטיס לנסיעת חינם בערב הסילבסטר ובבוקר למחרת.


הברים שהתגייסו ליוזמה: "הבלוק", JIMMY WHO?, "פולי", "בילי ג'ין", PATRICK'S, "סימטה", "ג'אספר", "גיורא בר הופעות", TRUCK DE LUX, "סאצ'מו" ו"פרלה"