עוד יום, עוד דרמה מבית היוצר של המשפחה המתוקשרת ביותר בעולם - משפחת קרדשיאן. הפעם, זה מגיע מכיוונו של אחיהן הקטן של קים, קורטני וקלואי, רוברט קרדשיאן ג'וניור (או סתם רוב קרדשיאן), שחש בסוף השבוע האחרון ברע. כשמצבו לא השתפר, פונה השבוע על ידי בני המשפחה לקבלת טיפול דחוף בבית החולים המקומי.



רוב בן ה-28, שכיכב בעונות הראשונות של תכנית הריאליטי המשפחתית, הפך לכוכב כמו אחיותיו הגדולות (והקטנות!) - אלא שאז עלה במשקלו בצורה קיצונית, בחר להיעלם מהתודעה, כך שאת מרבית הזמן הוא מבלה בסתר בביתו שבלוס אנג'לס. כעת, מתברר שבניגוד להמלצות של רופאיו נמנע מלעשות פעילות גופנית ולא הקפיד על התזונה שלו - כך שאחרי בדיקות ואשפוז גילה שהוא סובל מסוכרת.

> באותו זמן בישראל: החבר הכי טוב של קים קרדשיאן מגלה איך הפרסום שינה אותה



 

A photo posted by Rob Kardashian (@robert.kardashian) on


 
על פי מקורבים לקרדשיאן, רוב עדיין מאושפז בבית החולים, שם הוא מתאושש תחת השגחה. למרות שהבשורה על כך שחלה בסוכרת מפתיעה עבור רוב, על פי דיווחים בהוליווד האח הקטן-גדול (שכנראה הכפיל את משקלו בשנים האחרונות) הוזהר שאם לא ישנה את הרגליו יסבול ממחלות וליקויים גופניים. 

 

A photo posted by Rob Kardashian (@robert.kardashian) on


 

עוד בשנת 2014, שודר בתכנית הריאליטי המשפחתית קטע שבו המטפלים של רוב הודיעו כי יסבול בליקוי בכבד, אם לא יקפיד על הרגלי האכילה שלו ויתאמן על מנת לשמור על הבריאות. התוצאה, היא מחלת הסוכרת ובמקרה רע יותר גם קריסת איברים פנימיים, כך שרוב הבטיח לאמו, קריס ג'נר, לשנות את אורך חייו, אך כעת נראה שלא עמד בהתחייבות בפני עצמו. "ההודעה על הסוכרת שברה את רוב, נראה שהוא בדרך לטפל בעצמו, אבל הפעם באמת", סיפרו יודעי דבר.

רוב קרדשיאן, בתקופה שעוד שמר על המשקל (רויטרס)