הכוח התעורר מחדש 

לפני זמן רב מאוד, או יותר נכון בשנת 77', יצא סרט ששינה את פני הקולנוע. לסרט קראו "מלחמת הכוכבים". הסרט הפך לסדרת סרטים שהפכה לתופעה הכוללת צעצועים, כלי מיטה, דגני בוקר, דגמי לגו, משחות שיניים, סבונים, מעריצים אדוקים ואפילו דת. בשנת 1999 יצאה טרילוגיה בסדרת הסרטים שלא ענתה לטעם המעריצים. אבל השנה הכוח התעורר מחדש, כאשר הטריילר לסרט החדש והשביעי בסדרה יצא וגרף מעל 80 מיליון צפיות בפרק זמן של כחודשיים. הסרט, שהוא הראשון בטרילוגיה השלישית בסדרה, כלל את כל מה שכללה הטרילוגיה הראשונה ואת כל מה שהיה חסר בטרילוגיה השנייה. הטריילר שלו מציג מרדפי חלליות, חרבות אור, דמויות חדשות ולצדן גם הדמויות המפורסמות של האן סולו, צ'ובאקה, הנסיכה ליאה וכמובן הנעימה המפורסמת של ג'ון ויליאמס, שגרמה לכל מעריץ של הסדרה ללחוץ על כפתור ה"שתף".


מכוניות באוויר

בהתחלה חשבנו שמדובר במתיחה או במכוניות פלא, אבל בסרטון הזה שעבר מיד ליד, מסלולר לסלולר, והגיע למיליון וחצי צפיות, רואים כיצד שלוש מכוניות שנתפסו במצלמת אבטחה מרחפות באמצע צומת סואן בסין, מרקדות באוויר ולאחר מכן מוטחות ארצה. תיאוריות רבות ניסו להסביר את התופעה – ממשב רוח פתאומי, דרך קסם וחייזרים ועד לסברה שמדובר בזיוף, אבל רק בעזרת סרטון חדשות שהתגלה מאוחר יותר הבנו מה גורם לשלוש מכוניות לפצוח בריקוד אווירי שכזה. לא נגלה לכם מה בדיוק קרה שם, רק נגיד שזה כלל כבל טלפון, מכונית לניקוי כבישים והרבה הרבה מזל רע.

 

אורח לא צפוי

בסרטון שגרף יותר מ־17 מיליון צפיות רואים כיצד זוג טייסים שיצא לטיסה קצרה במטוס האולטרה־לייט שלהם הבחינו שיש עמם נוסע שלישי לא צפוי – חתול שנח לו על כנף המטוס התעורר ומצא עצמו בגובה של עשרות מטרים מעל האדמה. הטייסים המופתעים מיד נחתו, והחתול – שנראה מעט מחושמל – ברח משם מיד בלי לבזבז זמן.


הנשיא מצייץ

בתוכנית הלייט־נייט של ג'ימי קימל יש פינה שבה סלבס קוראים ציוצים מעליבים שנכתבו עליהם. הסרטון שבו הנשיא ברק אובמה קורא בפינה הזאת את הדברים הנוראים ביותר שנכתבו עליו זכה ליותר מ־36 מיליון צפיות ופשוט קרע אותנו מצחוק.
 



תמיד בכותרות

ג'סטין ביבר עולה לכותרות אחת לכמה זמן. במרץ עלה ביבר על הגריל בהנחיית קווין הארט, וקומיקאים כמו סנופ דוג, חניבעל בורס, שקיל אוניל ומרתה סטוארט צלו אותו היטב, והסרטון של הרגעים הטובים מהערב זכה ליותר מחמישה מיליון צפיות. אולם במאי השנה נסע ביבר במכונית הקריוקי – פינה בתוכנית הלייט־נייט של ג'יימס קורדן, ואת הסרטון של הנסיעה המשעשעת ראו קרוב ל־47 מיליון צופים. מי אמר שביבר הוא תופעה חולפת?
 


להקת שפתיים

בתחילת השנה רץ ברשת סרטון מתוכנית הלייט־נייט של ג'ימי פאלון, ובו ויל פארל, קווין הארט, דרו ברימור ופאלון עושים ליפ־סינק באטל ללהיטי ענק. הסרטון זכה ביותר מ־55 מיליון צפיות ושם רואים את פארל שר ביונסה, הארט שר ג'ון לג'נד ופאלון וברימור משחזרים את השיר והריקוד של "ריקוד מושחת". בהחלט שווה צפייה.
 



הריקוד שלה

להקת סיילנטו כבשה את הרשת באמצע השנה עם השיר WATCH ME וריקוד הניי ניי, והקליפ הרשמי גרף יותר מ־530 מיליון צפיות. לשיר יצאו כל מיני גרסאות – רופאים, נזירות, ילדים, ראפרים צעירים ואפילו חתן וכלה שרקדו את ריקוד הניי ניי בחתונתם. מאוחר יותר יצא סרטון של אושיית רשת, הילדה הרקדנית בת ה־5 האבן קינג, ובו היא נראית משוטטת ברחוב עם מכונית ורודה חשמלית וכלבה קטנה, וגורמת לעוברים ושבים לעצור ולצלם את גרסתה לשיר. הסרטון גרף יותר מ־125 מיליון צפיות, ואנחנו רותקנו למסך.
 


שוברת שיאים 

אבל עם כל הכבוד לנסיכות מהחלל החיצון, לייט־נייטס או חתולים חמודים, השנה הייתה לאינטרנט מלכה אחת בלבד בעלת קול חד־פעמי, נוכחות מדהימה וטלפון צדפה – הלהיט האחרון של אדל גרף לא פחות מ־847 מיליון צפיות בחודש וחצי בלבד – מספר חסר תקדים. וזה עוד בלי לספור את שלל החיקויים (כן מרגול וגורי, אני מדבר אליכם), הפרודיות או הסרטון שבו אדל משתתפת בתחרות חקייניות של עצמה.