פרופסור אמיר חצרוני שפוטר מאוניברסיטת אריאל ועזב את ישראל, שב לארץ מסין, והפתיע את עורך הדין יורם שפטל ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" בשיחה טלפונית. "אני עוסק בסין בהשמצת ישראל ברבים. עד שאני הגעתי לסינים לא היה מושג קלוש מה זה ישראל. בקושי קצת ידעו סיפורי תנ"ך", דיווח חצרוני.

שפטל: "אתה הפצת שם כדרכך רעל אנטישמי על מדינת ישראל ולכן כולך צוהל ושמח. אני מבין שחזרת כי אין לך גרוש על העכוז, ואני פרסמתי את סדרת המשכורות הפנטסטיות בכנופיות השמאל הקיצוני, שלגביך הן נשמעות כמו ימין קיצוני".

"המשכורות כולן סביב ה-200 אלף ש"ח ומעלה בשנה, פלוס הוצאות נלוות בסך כמה עשרות אלפי שקלים. אני לא מאמין שהיה עוד מוסד אקדמי מטומטם ששילם לך אי פעם שכר יותר גבוה מזה. אז למה שלא תשתלב באחת מהכנופיות הללו ותבטיח את עתידך הכלכלי? עם כישורים כמו שלך. בכל הכנופיות האלה אין אף פרופסור אחד. ראיתי שם אנשים שהם לא פרופסורים, שמרוויחים למעלה מ-350 אלף ש' בשנה".


 
חצרוני: "בקרב הקרציות והפרעושים שבשטחים הכבושים יש כאלה שמרוויחים 500 ו-600 אלף ש"ח בשנה".
 
שפטל: "כרגיל אצל הרפש האדום בציון, אתה רק זורק סיסמאות. מי מרוויח ביהודה ושומרון כסף ציבורי יותר מחצי מיליון או 700 אלף ש'? למה כמו כל רמאי אדום אתה זורק סתם עובדות ומספרים באוויר, שאתה לא יכול להוכיח אותם בשום צורה?"
 
חצרוני: "התפרסם עכשיו דו"ח הממונה על השכר באוצר, נכון? בפעם הראשונה נכללים בו הפרעושים והקרציות אשר בשטחים הכבושים, עד עכשיו הם חלפו מתחת לרדאר. יגאל כהן-אורגד, שהיה שר האוצר בימי האינפלציה הדוהרת, אלוף האינפלציה, יושב שם על משכורת של מעל ל-40 אלף ש' בחודש. גילו מתקרב לשמונים, ובמקום פנסיה...".

שפטל: "תראה כמה שאתה רמאי קטן ונמוך. יגאל כהן מקבל את שכרו מהאוניברסיטה המפוארת, שלמרבה החרפה העסיקה גם אותך. האם המקביל שלו באוניברסיטת תל אביב מקבל פחות ממנו? הוא מקבל יותר ממנו. כי בין הגנבים שמוזכרים בדו"ח שדיברת עליו נמצאים כל מיני מרצים גנבים מהאוניברסיטאות של תל אביב, ירושלים, באר שבע וכו'. שכר המרצים באוניברסיטת אריאל, ואתה יודע את זה יפה מאוד, נמוך באופן משמעותי מהשכר באוניברסיטאות המקבילות בארץ".
 
חצרוני: "אם כבר הזכרת אותי, אתה שמעת על פרשת המרצים מהאוניברסיטה העברית שבעוז וביושר פנימי אמרו את מה שאמרו על איילת שקד. מישהו חושב לפטר אותם? לא! אז למה אותי פיטרו ממכלת הפרעושים והקרציות באריאל? כי הם לא מוסד אקדמי דמוקרטי, הם מוסד של הכיבוש. הם לא יותר מיד ימינו של אלוף פיקוד מרכז".

שפטל: "אז אני אומר לך, שבמקומות דמוקרטיים רבים בעולם, את חלאות המין האנושי, את פרופסור עמירם גולדבלום, ואת הנבל השני, חלאת האדם, תת-חלאת האדם השנייה, שקוראת ליהודי 'חלאה ניאו-נאצית' - דבר שהוגדר על ידי בית המשפט העליון כדיבה החמורה ביותר שאפשר להוציא על יהודי, שאין שום הגנה מפניה - יגיע יום שיזרקו שתי תת-חלאות אדם שכאלה ממשרות ההוראה שלהם באוניברסיטה. ואני חושב שנתתי לך מספיק זמן לזהם את גלי האתר".

ערך: אסף נבו