לתקרית הירי בלב תל אביב היו עדי ראיה רבים, שתיארו את שארע ואת תחושותיהם ברגעי הירי. 



הדר, אחראית משמרת בבר סמוך, סיפרה ל"מעריב אונליין": "ישבנו בחוץ ולפתע שמענו חמש או שש יריות קרובות אחת לשנייה. כל מי שהיה ברחוב התחיל לרוץ כמו מטורף. רצנו לתוך המטבח יחד עם הלקוחות. חיכינו עד שנרגעו היריות, בינתיים התעדכנו שזה היה ממש קרוב. אחד המלצרים שהיה במקום סיפר שהיריות כוונו לתוך הבר.



נועה, שישבה בבית קפה צמוד לזירת הירי: "היה יום שישי שקט ורגוע, עוד התלוננתי שהכריך מתעכב. פתאום שמענו ירייה. בירייה השנייה רץ לפה אבא עם ילד וצעק לנו 'תשכבו'!. עדיין לא עיכלנו מה קרה. פתאום הייתה ירייה לבית הקפה שבו ישבנו. ואז ראיתי את היורה עומד ממש מולי. מעיל שחור שיער שחור זיפים והחזיק רובה עם שתי ידיים".



"נפלנו לרצפה ואני זוכרת את החיוך שלו. הוא ירה שוב לעבר בית הקפה. לפתע הוא נמלט ואנשים התחילו לרוץ אחריו. אנשים התמוטטו מהלחץ אבל לא היו פה נפגעים. לקח למשטרה עוד שבע דקות להגיע. היריות בבית הקפה שלנו היה האחרון שבו הוא ירה לפני שנמלט".



עדי ראייה נוספים סיפרו: "היורה התחיל לירות לבית הקפה הראשון, עבר למסעדת ג'פאניקה וירה גם שם, זכוכיות התנפצו. אח"כ עבר וירה עוד שתי יריות בפינת הרחוב גורדון ודיזנגוף, ומשם נמלט דרך רחוב גורדון לכיוון מזרח (כיכר רבין)".